Toon posts:

Beste versterker voor je hoofdtelefoon (senheiser)

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel een sony versterker (een oudje) de bass is erg goed hoorbaar en het muziek klinkt warm, nu heb ik laatst een nieuwe sony gekocht maar klinken de muziekstukken heeeeel wat minder, vooral de bass is pleite, tis gewoon stukken minder dan die oude :(

ik hoor je denken, waarom dan een nieuwe, nou, die oude heeft wat inputs die kaput zijn, dus vandaar :)

Verwijderd

ok.
|:(

Verwijderd

wat wil je uitgeven... en wat voor speakers gebruik je...

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zeker een goedkopertje van Sony gekocht... ik heb een nieuwere (2 jaar oud) van Sony staan die het perfect doet, ook perfecte bassen en heldere hoge tonen. Voordat er iemand roept: "Zeker nog nooit een echte versterker gehoord ??"; zeker wel: Onkyo, B&O, Denon, Yamaha, etc.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Als je een warme bas wilt waarom draai je dan niet gewoon aan de knop Bass?
Waarschijnlijk zit die er wel op (50 Hz +/-10dB)

Who is John Galt?

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
waarom laat je die inputs dan niet repareren? (of als je een knutselaar bent, schroef open die kast en kijk wat jezelf kunt). :9

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 23:10

Metten

ik hou het graag simpel

Wat wil je nu precies? Een versterker voor je koptelefoon of gewoon een nieuwe versterker?

Welke Sony versterker heb je nu?

TimMer: ik ben het helemaal met je eens, ik heb ook een Sony (TA-FB930R, QS serie) en die speelt zowat alle versterkers van minder dan 1000 piek er gewoon uit (en JA ik heb geluisterd, was zelf eerst ook sceptisch over Sony). Die goedkopere Sony versterkertjes zou ik denk ik ook niet kopen, ik zou dan eerder naar Denon of Marantz kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik beluister me muziek zelden via de speakers, ik heb ze trouwens wel, B&W BM220 op zich uitstekende boxen, alleen luister ik liever via de hoofdtelefoon

Verwijderd

Neem een lucas van senngeiser
kost een paar cent maar dan heb je een mooi hoofdtelefoon versterkertje + een surround (pro logic) processor in een.
http://www.headphone.com/OldProductFolders/amps/aurilucas.htm voor een plaatje en beschrijving :)

Verwijderd

Zou het nu echt zo zijn dat je BLIND én doof wordt van hoofdtelefoons ?? |:(

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Op donderdag 08 maart 2001 15:27 schreef Thundermol het volgende:
Zou het nu echt zo zijn dat je BLIND én doof wordt van hoofdtelefoons ?? |:(
hoezo blind??

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 15:54 schreef ALH het volgende:

[..]

hoezo blind??
Metten : "Welke Sony versterker heb je nu?"

Loek : "Ik beluister me muziek zelden via de speakers, ik heb ze trouwens wel, B&W BM220 op zich uitstekende boxen, alleen luister ik liever via de hoofdtelefoon"

Lijkt me geen onbelangrijke vraag die Metten stelt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de TAF400 van ongeveer 13 jaar geleden en het maakt niet zoveel uit wat het kost.

ennuh Thundermol, ik weet niet of je je nu verveeld of gewoon dom bent, als je goed had gekeken naar de tijd dat ik had gepost, namelijk 1 minuut nadat mette een post had gedaan. Niet iedereen zit op zijn krent te wachten op een nieuwe post zoals jij ;)

als je niets zinnigs te schrijven heb, snap ik niet waarom je de moeite neemt niemand zit op dit soort opmerkingen te wachten, er word advies gevraagd, wat een loser zeg.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ok, en nu allebei in de mand.

Jag

Verwijderd

Well excjoeze me hoor. Wat ik zei was slechts een voorbeeld, maar jouw reactie sloot op GEEN ENKELE posting aan.

En als je toch de reacties nog even gaat doornemen... dan begijp je misschien ook dat de meeste mensen die reageren geen flauw idee hebben wat je nou eigenlijk bedoelt in de first place. En btw zenhijsser schrijf je nog steeds zo : SENNHEISER :z

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 maart 2001 16:43 schreef Thundermol het volgende:
Well excjoeze me hoor. Wat ik zei was slechts een voorbeeld, maar jouw reactie sloot op GEEN ENKELE posting aan.

En als je toch de reacties nog even gaat doornemen... dan begijp je misschien ook dat de meeste mensen die reageren geen flauw idee hebben wat je nou eigenlijk bedoelt in de first place. En btw zenhijsser schrijf je nog steeds zo : SENNHEISER :z
met reacties zoals die van jouw schiet ik niet veel op, daarom begin je een topic, wacht de reacties af waarop ik vervolgens weer kan reageren, wat is daar het probleem van?

Hoe dan ook, als je me kan helpen, graag, zoniet, reageer dan gewoon niet (niet boos bedoeld) want we wijken helemaal af van de topic, en das niet de bedoeling toch?

toch bedankt voor je goedbedoelde reactie :?

Verwijderd

als je een versterker zoek voor alleen headphones... kijk dan ook ff bij QED en Musical Fidelity...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Hoi,

Welke sennheiser heb je eigenlijk?

Een losse hoofdtelefoon versterker is vrij prijzig. tussen de 300 en de 1000 piek ben je zo kwijt.

Als je een beetje handig bent, kan je er zelf ook 1tje maken. Doet niks onder voor wat je in de winkel kan kopen (als je het goed doet). Je bent niet echt goedkoper uit, maar stoer is het wel.

Als je meer wilt weten over hoofdtelefoons en hoofdtelefoonversterkers, kijk dan eens op www.headwize.com

Daar staan heel wat reviews van versterkers en ook een hele hoop zelfbouwprojecten.
Vooral het forum levert een schat aan info op!

wanneer je het liefst een versterker koopt en er niets op tegen hebt via het internet te kopen: kijk dan eens bij headroom
Die verkopen de airhead. Een versterker van 100 dollar die erg goed gewaardeerd wordt door verschillende mensen op headwize. En je kan hem een stuk beter maken door er een betere voeding aan te hangen. Ook te koop bij headroom, maar ook heel goed zelf te maken

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 maart 2001 19:21 schreef Lampje het volgende:
Hoi,

Welke sennheiser heb je eigenlijk?

Een losse hoofdtelefoon versterker is vrij prijzig. tussen de 300 en de 1000 piek ben je zo kwijt.

Als je een beetje handig bent, kan je er zelf ook 1tje maken. Doet niks onder voor wat je in de winkel kan kopen (als je het goed doet). Je bent niet echt goedkoper uit, maar stoer is het wel.

Als je meer wilt weten over hoofdtelefoons en hoofdtelefoonversterkers, kijk dan eens op www.headwize.com

Daar staan heel wat reviews van versterkers en ook een hele hoop zelfbouwprojecten.
Vooral het forum levert een schat aan info op!

wanneer je het liefst een versterker koopt en er niets op tegen hebt via het internet te kopen: kijk dan eens bij headroom
Die verkopen de airhead. Een versterker van 100 dollar die erg goed gewaardeerd wordt door verschillende mensen op headwize. En je kan hem een stuk beter maken door er een betere voeding aan te hangen. Ook te koop bij headroom, maar ook heel goed zelf te maken
kijk DAAR heb ik nou wat aan :) bedankt lampje, ik heb de HD540 (ook al een oudje maar nog steeds top) idd die hoofdtelefoonversterkers zijn prizy, ik ga meteen eens kijken naar de sites die je genoemd heb, thanxxxx

allen bedankt voor jullie reactie!
Pagina: 1