[Steam] zomaar blokkeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 16:17

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Topicstarter
hoi,

mijn account is zomaar 'disabled' (misschien gehacked, maar dat lijkt me sterk?) net nu ik bad company 2 aan het spelen was (en ook gekocht heb voor 50euri). nergens is ook maar iets van een 'waarom' te vinden en ook kan ik echt nergens contact gegevens vinden van steam.. ik wil ze graag even bellen en vragen wtf dit nu weer is.

wel heb ik al 3 dagen geleden maar een 'support ticket' gemaakt maar daar reageert ook niemand op...

heeft iemand dit eerder gehad? en hebben ze een nummer wat je kan bellen? of mijn part een adres waar je langs kan om verhaal te halen?

want ik voel me vrij machteloos nu ze zomaar 200euro aan goederen blokkeren en je niks kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 21:28

Step

step@tweakers.net#

http://www.valvesoftware.com/contact.html

genoeg info om ff allemaal contact op te nemen, dit kon je zelf ook wel vinden op hun site....

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04
Ze zijn niet altijd even snel met het behandelen van support tickets, maar mijn laatste ervaring is dat ze het wel relatief snel afhandelen zodra het opgepakt is.

Geduld is wellicht het sleutelwoord hier.

@Step: Als het je het dan toch per se nodig vindt om iemand op zijn/haar zoekgedrag te wijzen doe het dan goed en verwijs naar de Support Site van Steam. De pagina waar jij naar verwijst is vrij nutteloos in deze.

[ Voor 38% gewijzigd door The Realone op 12-03-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Topicstarter
Step schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:48:
http://www.valvesoftware.com/contact.html

genoeg info om ff allemaal contact op te nemen, dit kon je zelf ook wel vinden op hun site....
is er geen kantoor in nederland? daar zat ik eigenlijk meer naar te zoeken...

(en ik zat de hele tijd op de steam site, maar valve is hetzelfde?)

[ Voor 9% gewijzigd door CT op 12-03-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh, heb ook een Steam account die ineens disabled is. Heb hem zelfs al lange tijd niet gebruikt en zat/zit enkel HL2 op. Ook support ticket aangemaakt en reactie kwam na +/- 5 dagen. Nogal lang, vooral als je net een nieuw spel hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04
Sturen ze trouwens geen e-mail naar het adres wat je opgegeven hebt in je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Topicstarter
The Realone schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:54:
Sturen ze trouwens geen e-mail naar het adres wat je opgegeven hebt in je account?
nope, ik ontvang dat gewoon en er is niks gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip, zorg ook dat je email verified wordt (als je dat nog niet gedaan had). Dan kan iig niet je password/email gewijzigd worden zonder dat ze ook toegang tot je email moeten hebben.

En als je dalijk een bericht terug krijgt, zal er o.a. denk ik dit instaan.
In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the CD Key.

Please handwrite your Support Ticket Number 4552-TIHL-9895 on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy.
Dus misschien alvast toevoegen aan je ticket om het mogelijk sneller te laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Spambox ook gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Topicstarter
heb net me spam gechecked en daar zit niks in, en bij me support ticket heb ik al al me gegevens van me laatst gekochte game erbij gedaan zodat ze me kunnen verifieen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar koop je games van g2play of andere gamekey-only sites ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Topicstarter
Uiteindelijk is er gereageerd door het support team, niet bepaald vlot (4+ dagen).
En hun antwoord is gewoon een template zonder echt persoonlijke inhoud.
Maar me account is wel weer gereset en ik kan weer verder spelen.. maar de reden van het alles is tot op de dag compleet onduidelijk.. ik hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren.

Misschien wel een hele andere discussie, maar het feit dat steam nu de macht heeft over of ik nu wel of niet kan gamen is wel wat eng.. vooral omdat je er niks tegen kan doen. Je kan ook niet verder spelen offline of wat dan ook. Je bent serieus gewoon je aankopen allemaal kwijt als zij besluiten dat je maar disabled moet worden..

Een ding weet ik nu wel zeker, ik koop niks meer via steam en ga alle toekomstige games standaard voor me xbox aanschaffen, die kan ik, mocht me xbox disabled worden, nog altijd door verkopen en/of ergens anders spelen. Hoewel ik wel een fan was van het 'snel online kopen' zonder gedoe met een fysiek product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Je vergeet een belangrijke vraag te beantwoorden van Rockvee2.

En daarnaast, blijf er achteraan zitten! Anders weet je nog niet wat de oorzaak is en of het vaker kan gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Klein kickje, maar ik heb dus nu precies hetzelfde probleem. Ik heb maandag nog heerlijk CS:S gespeeld, maar toen ik de volgende dag m'n computer aanzette vroeg steam al meteen om een inlog. Ik kon niet meer inloggen en password resetten werkte ook niet. Ik heb dus gisteren een support ticket weg gedaan, waarna ik naar de community sectie ben gegaan en mijn naam heb opgezocht.... helemaal niks. Ik heb gezocht in de groups waarvan ik lid was, daar was ik ook totaal verdwenen. Dus een tweede ticket aangemaakt daarna. Maar ik lees hierboven dat ik ~4 dagen mag wachten. Nou leuk is dat, heb je net een paar vrije dagen kun je je favoriete spellen niet spelen.

Ik snap de reactie van CT ook wel. Ik heb redelijk wat spellen via Steam en dat mijn account opeens geblockt wordt uit het niets vind ik wel een hele enge gedachte. Maargoed misschien krijg ik er wel een reden bij waarom. Enige wat ik heb gedaan maandag is zo'n vierkantje voor mijn (nick)naam gooien, die ik zo gauw niet kan typen. Maar dat lijkt mij wel een hele rare reden om iemand te blocken.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

Steam is misschien niet de snelste maar ze zijn wel heel klantvriendelijk.
Een vriend van mij kreeg een Hat met Team fortress 2 die hij niet kon gebruiken. Hij heeft een mail naar ze gestuurd met het probleem.
6 dagen later kreeg hij antwoord op zijn vraag.
Sorry voor dit ongemakt, U ontvangt hierbij 2 gratis hats en we zullen u hat resetten zodat deze werkt op uw account :P

me maat helemaal blij dat die nu 2 hats heeft gekregen :P

Daarnaast als je gehacked wordt. dan stuur je gewoon een mail. geef paar series nummers op die je hebt geactiveerd en ze resetten hem snel.
andere maat van mij deed dit ook en binne 2 dagen was hij weer online ;)
Mail met account naam: 2 serienummers van retail games en klaar

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb wel eens gehad dat mijn steam account disabled werd. Ik had namelijk 2 accounts en had toevallig mijn 2e steam account opdezelfde e-mail account gezet net als die van mijn eerste account. Wat dus bleek is dat je niet 2 accounts opdezelfde e-mail mag zetten en wat me ook irriteerde is dat het ook nergens stond. Achteraf kom je er dus achter enzo maar dit is toch wel iets belangrijks wat veel mensen overkomt.

En trouwens ik kreeg mijn account NIET terug :(

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Pagina: 1