Toon posts:

Macbook Pro 17" Kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik was op zoek naar een appel laptop en ik heb dit aangeboden gekregen:
Macbook Pro 17" Core 2 Duo 2.33Hz, 2GB en 160GB met Snow Leopard
het is ongeveer 3 jaar oud.
en het is 500 euro

Moet ik het kopen of laten? :?

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-01 11:47
Wil je echt een laptop? Voor dat geld kun je ook een nieuwe Mac mini kopen.

Ik weet het eerlijk gezegd niet helemaal. 3 jaar oud... 500 euro. Het is geen absurde prijs, maar het is ook geen super deal.

Laat ik het zo zeggen; Als de macbook in een goede staat is, en goed behandeld. Dan is het wel een leuke koop denk ik.

Ligt er natuurlijk ook een beetje aan van wie je hem koopt. Al gaat de gemiddelde mac gebruiker wel goed met zijn apparatuur om volgens mij :)

** Als ik op marktplaats kijk, dan zie ik pas belachelijke prijzen. Daar vragen ze voor een gebruikte macbook pro uit 2007, met mindere specs rond de 700 euro. **

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-01 16:23

Pat-Juh

Patrick

Tjah... als je even na gaat dat er: max 4gb geheugen in kan en er een ati X1600 in zit... Mits je de beeldruimte niet nodig hebt zou ik zeggen leg 320-400 euro bij voor een nieuwe Unibody Macbook met 2,26ghz, 2gb DDR3 (maximaal 4 volgens apple, 8 schijnt ook te werken!), een sterkere 9400M (nieuwere games, oudere games is de X1600 in het voordeel), langere accuduur, LED backlight, NIEUWE accu.

maar voor een 17" Pro is het een best nette prijs :). Je kan echter beter krijgen met goed zoeken denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Pat-Juh op 12-03-2010 16:31 ]

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-01 09:26
Dat is wel degelijk goedkoop. Er wisselen zat MacBooks van ongeveer dezelfde leeftijd van eigenaar voor die prijs. Check even of alles goed in orde is en je hebt een heel relaxte deal.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi TheDoc, welkom op GoT :)

Of je een computer "moet" kopen of niet, is iets wat alleen jij kunt bepalen. Als je het geld ervoor over hebt en je het een goede computer vindt, dan moet je het doen. Mocht je je afvragen of het de juiste prijs, dan kun je kijken wat op websites als marktplaats.nl, tweedehandsmac.nl of onze eigen V&A wordt gevraagd voor een dergelijk configuratie. Voor een richtprijs kun je kijken bij mac2sell.

Aangezien dit een keuze is die alleen jij kunt maken en er moet wat zoekwerk een goede inschatting te maken is, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.