Simpele 2D Carousel

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik ben bezig een simpele 2D carousel te ontwerpen voor een website en neig sterk naar een ontwerp zoals op www.mtv.nl, een automatisch doorlopende carousel met mouseover thumbnails. Omdat ik niet zo thuis ben in js vraag ik me af welke bestaande techniek ik hier het beste voor kan gebruiken.

Ik wil hiervoor natuurlijk open source code voor gebruiken en ik heb gekeken naar:Deze laatste lijkt (vooral met sample 6) het meest in de buurt te komen van het voorbeeld op mtv.nl, maar heeft als nadeel dat de links op het plaatje wel erg opvallen zijn en je op play moet drukken voor hij doorloopt (niet automatisch zoals bij het mtv voorbeeld). Zijn er nog andere voorbeelden van os carousels of sliders die ik over het hoofd zie en die meer in de buurt van mtv komen??

Probleempje dat ik overigens heb met de noobslide is dat het gebruik van alleen <!-- SAMPLE 6 --> uit de html-code ervoor zorgt dat sample6 niet meer werkt, wat ik dus doe is alleen de DIV van <!-- SAMPLE 6 --> gebruiken en de overige DIVs in de body vanaf <!-- SAMPLE 1 --> verwijderen. Enig idee wat ik hier mis/verkeerd doe? Hierbij loop ik dus vast, maar ik zie niet wat er mist.. Thnx alvast!

*weg met die enorme lap*

[ Voor 93% gewijzigd door MueR op 12-03-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Zo werkt het hier niet. Je dumpt niet een enorme lap code met de vraag of wij je probleem willen opzoeken en fixen. Lees de Quickstart en Hoe post je code? / Hoe gebruik je de code tag? eens door. Daarna kan je lezen waarom we scriptrequests niet toestaan.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.