Toon posts:

domein op KvK bedrijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik zit met een groot probleem. Ik heb ongeveer 10 maanden geleden een domeinnaam geregistreerd bij Vanderlinden.com/Coruscant.nl. Deze heb ik geregistreerd op hun KvK nummer en naam. Nu wil ik het domein gaan verhuizen naar een andere hosting omdat ik niet erg tevreden ben over hun hosting (veel downtime, traag, geen service). Ik heb ze een maand geleden een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik graag zou verhuizen. Ik heb hier echter geen reactie op gehad. Via de telefoon/fax zijn ze ook niet te bereiken. Ik heb dus een probleem. Dit domein is erg waardevol voor me en bij hun blijven is ook niet echt een optie.

Wie heeft er een goede oplossing of tips voor me en hoe lang duurt het voordat een domein vrij komt nadat het is opgeheven ?

Alvast bedankt. :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sjah, dat is het nadeel van een domein op de KvK van je provider zetten, dan is het niet van jou en ben je helemaal van hun afhankelijk.
Ik zou gewoon een keer bellen ofzo.

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 14:18 schreef HHH het volgende:
Hai,

Ik zit met een groot probleem. Ik heb ongeveer 10 maanden geleden een domeinnaam geregistreerd bij Vanderlinden.com/Coruscant.nl. Deze heb ik geregistreerd op hun KvK nummer en naam. Nu wil ik het domein gaan verhuizen naar een andere hosting omdat ik niet erg tevreden ben over hun hosting (veel downtime, traag, geen service). Ik heb ze een maand geleden een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik graag zou verhuizen. Ik heb hier echter geen reactie op gehad. Via de telefoon/fax zijn ze ook niet te bereiken. Ik heb dus een probleem. Dit domein is erg waardevol voor me en bij hun blijven is ook niet echt een optie.

Wie heeft er een goede oplossing of tips voor me en hoe lang duurt het voordat een domein vrij komt nadat het is opgeheven ?

Alvast bedankt. :)
zorg voortaan dat je een contract aangaat met dit bedrijf waarin staat dat je er ook echt recht op hebt als je hem wilt verhuizen, sommige providers hebben zo'n contract automatisch...anderen dus niet...en tja... dan heb je een probleem als hun hem niet willen overdragen:)

Verwijderd

Ik zou eens gaan rondkijken welke providers nog meer .nl domeinen voor particulieren regelen.

Zo'n bedrijf zou dan de verhuizing kunnen regelen, door middel van eerst een overdracht naar hun KvK en vervolgens de verhuizing.

Het enige probleem is dat die huidige provider van jou wel de verhuis en overdrachts formulieren moet ondertekenen. Maar misschien dat dat huidige bedrijf wel reageert op het verzoek van je nieuwe provider...

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 21:54 schreef Geen_ID het volgende:
Ik zou eens gaan rondkijken welke providers nog meer .nl domeinen voor particulieren regelen.

Zo'n bedrijf zou dan de verhuizing kunnen regelen, door middel van eerst een overdracht naar hun KvK en vervolgens de verhuizing.

Het enige probleem is dat die huidige provider van jou wel de verhuis en overdrachts formulieren moet ondertekenen. Maar misschien dat dat huidige bedrijf wel reageert op het verzoek van je nieuwe provider...
indeed ik had zoiets bij freehosting ooit, me huidige provider (url op aanvraag) heeft dat doet met freehosting kort gesloten aangezien hij ook niet op mijn kvk stond want ik heb geen eigen bedrijf dus...

Verwijderd

Topicstarter
Bigs > Ze nemen de telefoon niet op, dus dat heeft weinig zin.

Smile > Das commentaar achteraf en daar ben ik zelf ook wel achter. ;)
Ik had op dat moment echter geen keuze.

Geen_ID > Ik heb inmiddels een KvK kunnen regelen. Dat probleem is dus opgelost. :) Reageren doen ze helemaal niet en ik vrees dat het idee ook niet zal helpen. Ik wil gewoon dat het domein op mijn naam komt te staan zodat IK ermee kan doe wat ik wil. :)

Ik ben nu van plan een aangetekende brief te sturen en het ze allemaal uit te leggen. Deze zal ik dan sturen naar het adres waar ook m'n domein mee geregistreerd is. Op hun site staat wel een adres maar dit is een postbus. Uiteraard stel ik voor dat ik alle kosten betaal voor overschrijving enz. Ik wil het domein heel graag terug. :)
Pagina: 1