Overstappen met behoud van e-mailadres

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allemaal,

Wij hebben op dit moment van UPC een kabeltelevisie abonnement, en los daarvan een abonnement op Telfort internet & internettelefoon.

Met de bovenstaande abonnementen zijn nogal wat problemen:
- de televisie heeft op sommige netten verschrikkelijk veel sneeuw/storing
- de telefoon geeft een paar keer per jaar de beruchte bezettoon, als we iemand bellen, en ook als we gebeld worden. Dit hebben we nu al bijna een week, zonder dat we er iets aan kunnen doen; de klantenservice heeft zelf ook geen flauw idee, en resetten of opnieuw opstarten haalt ook niets uit. (misschien weet iemand hier ook wat op?)

Om bovenstaande redenen willen we eigenlijk gewoon overstappen naar een combinatiepakket van bijvoorbeeld UPC, waardoor alle drie de zaken beter zouden werken, en we zouden daarbij ook nog eens goedkoper uit zijn, omdat we dan een bundel betalen, ipv 2 verschillende abonnementen.

Hier komt dus eigenlijk het probleem: ikzelf kan eigenlijk niet veranderen van e-mailadres, omdat deze naast voor mij zaken heel belangrijk is, ook nodig is voor mijn website. Dit is dus eigenlijk het enige wat ons van overstappen weerhoudt.. Best ironisch eigenlijk :9 .
Heeft iemand ervaring of een andere mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:48

PhatFish

and, uhm......Moo

Kijken of je huidige ISP een mail-only abo aanbiedt. Zo niet, dan is het pech hebben en ervoor zorgen dat je contacten tijdig van je nieuwe adres op de hoogte zijn. Zeker als dit zakelijke contacten zijn is het verre van handig om voor je e-mail aan een ISP vast te zitten. Mailhosting bij een derde partij is dan een veel betere oplossing.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

een gmail oid nemen en dat aan iedereen meegeven en een bufferperiode nemen
als je gmail dan genoeg in gebruik is kan je van abo veranderen en heb je er later nooit meer last van als je nog eens van abo wil veranderen

Just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Galen schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:03:
een gmail oid nemen en dat aan iedereen meegeven en een bufferperiode nemen
als je gmail dan genoeg in gebruik is kan je van abo veranderen en heb je er later nooit meer last van als je nog eens van abo wil veranderen
Goede tip :)

Het zal waarschijnlijke de zure appel-methode moeten worden : :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Of zelf een domeintje regelen. Kun je ook nog eens weg als Gmail niet meer bevalt, zelf kiezen welke webmail je gebruikt etc.

En het ziet er een stuk verzorgder uit dan @gmail.com of @hotmail.com :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 12:21

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:50:
[...]

Goede tip :)

Het zal waarschijnlijke de zure appel-methode moeten worden : :/
Maar als je hem eenmaal gehad hebt heb je het ook nooit meer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:27

lier

MikroTik nerd

Of je eigen domeinnaam registreren zodat je én niet afhankelijk bent van derden én altijd je mail adres kan behouden. Daarnaast ziet het er ook iets professioneler uit als je daar gebruik van maakt.

offtopic:
Damn...F5-en !

[ Voor 8% gewijzigd door lier op 12-03-2010 15:54 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Helemaal geen goede tip. Wil je afhankelijk worden van Google? Die kunnen zo stoppen met de service.

Als je email-adres belangrijk is, dan moet je bereid zijn geld te spenderen. Gewoon een eigen domein met mailfunctionaliteit nemen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:56:
[...]

Helemaal geen goede tip. Wil je afhankelijk worden van Google? Die kunnen zo stoppen met de service.

Als je email-adres belangrijk is, dan moet je bereid zijn geld te spenderen. Gewoon een eigen domein met mailfunctionaliteit nemen.
Is waarschijnlijk zelfs nog beter inderdaad, maar ik betwijfel toch of google ooit die service op zal heffen. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
als gmail stopt heb ik een probleem, maar ik vertrouw erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:10
Gmail wordt ook verkocht aan bedrijven. Verder is het gekoppelt aan Youtube, Android enz. enz.

Ik zie Google nog niet zo snel stoppen met Gmail ;-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Het hoeft niet eens te gaan om het stoppen van Google. Misschien wil je zelf gewoon stoppen? Gewoon omdat je een fijnere webmailcliënt hebt gevonden, of omdat Google qua privacy dingen doet (of gaat doen, weet jij veel hoe Google opereert over 10 jaar) waar je het niet eens mee bent.

Hoppa, mag je weer switchen van e-mail adres :z

Hoe ging het spreekwoord ook alweer van ezels en stenen? :P
Gmail wordt ook verkocht aan bedrijven
Je kunt inderdaad Google-apps gebruiken met je eigen domein. Bedrijven gebruiken echt geen @gmail.com adressen.

Bedrijven zitten dus niet aan gmail vast, zowel qua service als e-mailadressen.

[ Voor 23% gewijzigd door Gizz op 12-03-2010 17:38 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sowieso, een @providernaam.nl emailadres komt volstrekt niet professioneel over. Nog los van de overige argumenten spreekt dit al sterk voor het nemen van een eigen domein. Dat hoeft trouwens geen zak te kosten. Ik heb er eentje incl minimale hosting voor EUR 32/jaar, en het zou ws nog goedkoper kunnen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1