Logitech Cordless Mediaboard Pro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik krijg deze toetsenbord maar niet knap werken i.c.m. de Belkin bluetooth adapter (F8T016)

Op 1 meter afstand werkt de toetsenbord goed. Echter, als ik verder dan dat ga zitten dan heeft de muis een vertraging, Ook kan ik dan typen wat ik wil, maar dan komt er niks op het scherm, tenzij ik de muis beweeg en dan is de kans groot dat hij 1 letter 1000x herhaalt. Ik draai windows 7 en dan moet geen probleem zijn voor de Belkin Adapter.

Ik heb ook al nieuwe batterijen geprobeerd en enkele malen gereset.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Tja, ik moet zeggen dat die mini-usb bluetooth adapters bij mij nou niet echt bekend staan om het bereik. Volgens Belkin heeft deze adapter een bereik van 30ft, ongeveer 9 meter dus. Dat wordt beloofd voor zo'n beetje iedere mini bluetooth adapter... maar ik ben er nog geen 1 tegengekomen welke na een meter of 3 al problemen gaf.

Een betere bluetooth adapter is dus volgens mij de oplossing... niet dat deze slecht is, maar het is gewoon mini :)

[ Voor 6% gewijzigd door MicGlou op 12-03-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online
en weet je toevallig uit eigen ervaring een adapter die een goed bereik heeft? Er zijn er zoveel op internet te vinden ;)

[ Voor 36% gewijzigd door AOC op 12-03-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Deze bijvoorbeeld, die gebruik ik zelf ook: http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-085731

Ook een micro adapter, maar wel eentje met een veel groter bereik... Ook de 100m bereik daarvan is zwaar overdreven, ik krijg er maximaal een afstand van rond de 30m mee zonder verstoringen. Maar het is veel verder dan de maximaal 9 meter van de belkin adapter.

Of gewoon een groter model, die hebben doorgaans toch een wat beter bereik dan die micro dingen... Mijn oude Sitecom bluetooth 1.1 stick deed wel bijna de beloofde 10m...

[ Voor 19% gewijzigd door MicGlou op 12-03-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online
Thanks..

Tevens las ik dit in een topic

[/quote]ik zou een nieuwe stick nemen met de Widcomm bluetooth stack, en niet de Toshiba stack.
want ik heb sinds kort een ingebouwde module in m'n laptop met de Widcomm software en dit werkt echt 10x beter dan die van Toshiba.
bijv. Sitecom gebruikt de Toshiba stack via bluesoleil en dit werkte bij mij echt bagger (software crashte steeds, vondt geen apparaten en verbrak verbinding steeds etc.)
dus ga gewoon voor een 100M Bluetooth module met Widcomm software.[/quote]

nu vroeg ik me af, hoe kan je zien welke widcomm gebruikt b..v ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een wat oude topic maar misschien is mijn reactie nog wat waard ook voor andere.

Config:

ASrock 330HT
Windows 7 64bit

Had ook de BBelkin F8T016ng. Die werkt gewoon niet bij mij onder windows 7. Heb net de ICIDU USB Mini Adapter Bluetooth Class II gekocht. Deze werkt wel prima!

De belkin heeft momenteel officieel ook geen Windows 7 support.
Pagina: 1