Wie heeft nog PIP?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een LCD tv met pip, alleen de tv's die ik uitgezocht had, twee LG's, hebben geen pip.

Nu vertelde de verkoper mij dat pip tegenwoordig nauwelijks meer op tv's te vinden is. Dit was een paar jaar geleden toch heel erg "hip"? Wat is er dan mee gebeurd?

Wat ik wil is het volgende:

Ik wil een pc aansluiten op de tv en dan in een pip schermpje bijvoorbeeld tv kijken via mijn ziggo digitale receiver. De pc wil ik aanlsuiten via HDMI of de vga aansluiting, dit heb ik nu ook op mijn tv.

Verder voorkeuren:

minimaal 42 inch
vesa 200 ( al wordt dit moeilijk buiten LG om)
Liefst minder dan 20 KG zonder voet.

Ik denk dat ik geen tv kan vinden met al mijn eisen, maar het hebben van pip is toch wel mijn belangrijkste eis. Wie heeft een tv die dit kan of weet welke het nog hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 10:20
In de pricewatch staan 65 LCD tv's van minimaal 42" met PIP. Ik weet niet waar die voorkeur van VESA200 op gebaseerd is maar die beperkt je wel tot 2 tv's. Als je een muurbeugel hebt die je wilt blijven gebruiken moet je misschien toch maar een andere kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
Daar had ik ook gekeken, maar daar kwamen tv's uit die geen pip in werkelijkheid hadden. Dat en het verhaal van de verkoper dat er weinig tv's meer zijn met pip, brengt mij hier. Ik ben benieuwd wie daadwerkelijk weet dat ze pip hebben.

Maar ik ga in ieder geval alle tv''s uit de pricewatch bij langs voor de volledigheid.

Ik heb al een vesa 200 steun zitten voor mijn 32 inch tv die ik nu heb, het is makkelijk als ik deze kan hergebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

lester schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:32:
Daar had ik ook gekeken, maar daar kwamen tv's uit die geen pip in werkelijkheid hadden. Dat en het verhaal van de verkoper dat er weinig tv's meer zijn met pip, brengt mij hier. Ik ben benieuwd wie daadwerkelijk weet dat ze pip hebben.

Maar ik ga in ieder geval alle tv''s uit de pricewatch bij langs voor de volledigheid.

Ik heb al een vesa 200 steun zitten voor mijn 32 inch tv die ik nu heb, het is makkelijk als ik deze kan hergebruiken.
Philips heeft het zal je wel aan een andere steun moeten :(

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:09

Saffie_time

Why use this? 42!

Of je maakt gebruik van een vesa verloopplaat.
Is ook niet de meest moeilijke of dure optie.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 17:16
Ikzelf heb een Samsung 40M86BD en die ondersteund PiP.
Maar goed, die is dan ook alweer een paar jaartjes oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Wij hebben sinds kort ook een nieuwe TV , de Samsung LE40B650 en deze heeft ook PiP, dit is dan de 40 inch maar volgens mij hebben alle samsung tv's in de B600 serie de PiP functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
mindcre8r schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:18:
[...]

Philips heeft het zal je wel aan een andere steun moeten :(
Ik hoorde juist in de winkel dat philips dit niet had, ik was wel geïnteresseerd in een 42pfl8404.

Weet jij welke modellijn dit wel heeft?
Saffie_time schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:21:
Of je maakt gebruik van een vesa verloopplaat.
Is ook niet de meest moeilijke of dure optie.
Had ik ook aan gedacht, dit zal het ook wel worden, ik moet alleen oppassen met het gewicht, je hebt 42 inch modellen tussen de 17 en 30 kg.
Diversity schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:49:
Wij hebben sinds kort ook een nieuwe TV , de Samsung LE40B650 en deze heeft ook PiP, dit is dan de 40 inch maar volgens mij hebben alle samsung tv's in de B600 serie de PiP functie.
Top, ik ga dit verder uit zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waarom wil je het in je TV hebben? Ik heb het in mijn PVR zitten. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
pven schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:02:
Waarom wil je het in je TV hebben? Ik heb het in mijn PVR zitten. :)
Ik sluit er een pc op aan en heb nu vaak rechtsonderin de tv aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat in twee TV's gehad een Sony (CRT TV) en een LG (37 inch LCD) Maar vind het zelf een handige funktie, jammer dat de huidige Philips TV's TV's deze mogelijkheuid niet meer hebben. Philips heeft ooit LCD TV's gehad met 2 tuners.
Pagina: 1