Toon posts:

Freecom mediaspeler sluit zichzelf af bij opstarten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wij hebben thuis een Freecom mediaplayer 2, hij heeft altijd gewoon goed gewerkt, tot gisteren. We wilden hem weer aansluiten, maar hij werkt niet meer. Als je hem aanzet. krijg je het welkomsbericht, met heel groot FREECOM erop. Daarna sluit hij gewoon af, net alsof de kabel eruit word getrokken.

Ik hoop dat iemand raad weet :P

Robert

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 23:37
Begrijpt me niet verkeerd, maar met deze informatie kan ik niet veel. :)
Doet de hardeschijf het nog, wordt hij te warm, doet de fan het, staat het voltage goed etc...
Kortom kan van alles zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Die dingen weet ik allemaal niet eerlijk gezegd :P Het lijkt me dat de harde schijf het nog gewoon doet, aangezien ik hem nog wel in de computer kan steken en er films op kan toevoegen. Ik ben niet zo handig met TV dingen, ik ben meer van de PC's.

Hoe check ik of bijv. het voltage goed is of niet?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Titelfix.

+ Welkom op GoT :W

We willen je met alle liefde helpen met je probleem, maar zoals hierboven gesteld hebben we gewoon te weinig informatie om je te kunnen helpen. Het probleem met dit soort kant-en-klare systemen is dat je vaak vrij weinig zelf kunt prutsen zonder de garantie te verliezen. Mijn eerste idee is dan ook: garantie claimen, maar je vermeldt niet of je dat nog hebt.
Dus, doe je best om de zaak zo goed mogelijk te beschrijven en onderzoeken. Lees ook: Het algemeen beleid nog eens door en dan hoop ik dat je tegen een oplossing aanloopt.
Veel plezier nog op GoT.