• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ik zou graag op mijn Nokia E52 (Symbian s60v3)

-toegang hebben tot alle youtube filmpjes (dus niet een selectie)
-deze in hoge kwaliteit kunnen bekijken (dus niet die uitgeknepen, gecomprimeerde vage drab).

Is dat mogelijk? Tot nu toe heb ik het geprobeerd via de standaard webbrowser en met de speciale Youtube-applicatie (v2.2.17). Beide geven geen toegang tot de complete Youtube-bibliotheek en, belangrijker, beide geven bagger kwaliteit.
Dat terwijl de meeste filmpjes standaard al wel minstens 320x240 zijn en de netwerksnelheid meer dan voldoende zou moeten zijn (WLAN).

Iemand tips? Met name een kwaliteitsverbetering zou ik geweldig vinden !

[ Voor 5% gewijzigd door tbenschop2 op 12-03-2010 12:44 ]

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-01 16:16
YouTube zet niet alle filmpjes om in een formaat wat de YouTube-applicatie danwel de browser kan gebruiken. Daarnaast is de kwaliteit zo laag om ook bij 3G YouTube te kunnen gebruiken.

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Sjonge,

ik had wel wat meer reacties verwacht! Het moet toch mogelijk zijn om die filmpjes gewoon in goede kwaliteit te bekijken op m'n mobiel?

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 16:19

Fitz

Vincent! We happy?

me_mrtn schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:43:
YouTube zet niet alle filmpjes om in een formaat wat de YouTube-applicatie danwel de browser kan gebruiken. Daarnaast is de kwaliteit zo laag om ook bij 3G YouTube te kunnen gebruiken.
Als je nu een YouTube filmpje post is die binnen twee dagen omgezet in de mobiele variant. Zogeheten featured video's, gepost door de muziekmaatschappijen met een link erbij dat je m kan downloaden, worden idd niet omgezet. De youtube applicatie op m'n Touch HD kan de lage kwaliteit en de Hoge kwaliteit (360p) gewoon moeiteloos afspelen via hsdpa (125KB/s) Hoe het via Symbian gaat weet ik echter niet. m.youtube.com al geprobeerd en dat af laten spelen in een streaming media player?

Verwijderd

Met android werkt hoge kwaliteit prima met HSPDA (iets minder dan 480x320), dus G WLAN moet ook makkelijk lukken. Ik denk dat je zal moeten wachten op een officiele applicatie van google. Je zou een email kunnen sturen naar het dev team van youtube.