hoe maak je portable webcam

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben op het idee gekomen om een portable webcam te maken , door me op me memory de driver van de webcam te zetten en dan me webcam op me memory aan te sluiten alleen hoe krijg ik hem dan zo dat hij gaat filmen ??
en het opslaat op de memory
ik heb ook een mp3 die files opened enzo is dat makkelijker of niet ??

alvast bedankt

mvg.
frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:38
Kun je misschien eens uitleggen wat je precies wilt? Ik kan je niet helemaal volgen.
Verder lees even de faq door over de voorwaarden aan een post.
(iets meer zelf uitzoeken, inzet tonen, en posten in het goede deel van het forum.)

[ Voor 91% gewijzigd door Mr. Blonde op 12-03-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Errhhmm? Idd met ^^, erg wazig.

Misschien moet je het wat duidelijker formuleren. Je hebt een USB webcam? En een USB stick? Hierop heb je de driver van je webcam gezet, de cam op de usb stick aangesloten, en nu verwacht je dat ie gaat opnemen op de stick?

Gaat sowieso niet werken... Maar misschien begrijp ik je verhaal niet goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je een beetje onderschat hoe gemakkelijk zoiets gaat. Je kunt niet zomaar 'de driver op je memory installeren'. Zonder uitgebreide kennis van elektronica en programmeren heeft dit idee geen kans van slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:27

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:09:
Ik denk dat je een beetje onderschat hoe gemakkelijk zoiets gaat. Je kunt niet zomaar 'de driver op je memory installeren'. Zonder uitgebreide kennis van elektronica en programmeren heeft dit idee geen kans van slagen.
With ^^

Trouwens, voor een paar centen heb je daar leuke oplossingen voor in de vorm van pennen, horloges, pakjes kauwgum, klokjes, rekenmachines, zonnebrillen, ....

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry dat ik best wel onduidelijk was , okee zal het wat duidelijker uitleggen , nou ik heb een gewone usb webcam die wil ik portable maken door de driver van de webcam op een usb memory te zetten , alleen nu moet ik dan denk ik nog een prog. maken die zorgt dat hij gaat opnemen , alleen heb geen idee hoe :S heb vele sites afgezocht maar geen sucess

hoop dat het wat duidelijker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:53

krietjur

Where am I?

Zoals hierboven al gezegd gaat "de driver op een usb memory zetten" niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Waar halen die beide devices hun voeding vandaan dan? welke chip voert de logica uit welke hiervoor nodig is? Je loopt tegen een antal problemen op, zoals eerder gezegd is dit in deze vorm niet zomaar mogelijk.

Je USB stick is enkel opslag, die kan geen programma's uitvoeren. De reden dat je er niets over kan vinden is omdat het niet kan.

Kijk anders naar de hint van DexterDee. Misschien kan je daar wat mee:
DexterDee schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:13:
[...]
Trouwens, voor een paar centen heb je daar leuke oplossingen voor in de vorm van pennen, horloges, pakjes kauwgum, klokjes, rekenmachines, zonnebrillen, ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58

Gutteguttegut

CEO of TFD

DexterDee schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:13:
[...]

With ^^

Ik zou dan even zoeken op ebay.com, dan kun je ze soms een stuk goedkoper scoren ;)
Onderstaande is mijn aanwinst:
klik
Omgerekend €8,69 inclusief verzenden.

Of deze: Klik
Nog goedkoper :)
Nu nog even wachten tot ze binnen zijn...

[ Voor 13% gewijzigd door Gutteguttegut op 12-03-2010 22:45 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1