Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen bass in m'n headset

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet als ik het hier goed post, maar ik heb een vraag..
Mijn bass doet het niet van m'n headset als ik hem hier in m'n pc doe.
Er zat geen instalatie cd bij, en bij mn vader doet hij het gewoon goed.
Via de speakers hoor ik ook gewoon bass en ik hoor ook wel bass als ik hem in mn mobiel doe.

Weet iemand hier een oplossing voor?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is je jack wel goed? Zit ie er wel goed in?
Heb je misschien voor en achter een jack om dat te testen?

Vertel ook even wat voor geluidskaart, drivers en besturingsysteem je gebruikt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik weet ook niet of je het hier goed post :o

Je vertelt namelijk niets over wat voor headset het is, welke aansluiting het heeft, welke geluidkaart (of integrated audio) jouw PC heeft, welke aansluitingen er allemaal beschikbaar zijn, welke aansluiting je er vervolgens ook daadwerkelijk voor gebruikt hebt, welk OS je draait, hoe de instellingen van audio daarin zijn etc. etc. etc.

We zijn niet helderziend, dus kunnen we hier niets mee...

Twee tips:
- als je vraag gaat over aansluitingen en dergelijke ben je in het subforum Audio & HiFi beter uit
- check je instellingen, het zou zomaar kunnen dat je je uitgangen op analoge 5.1 surround hebt staan en je dus je koptelefoon in de uitgang prikt die alleen de linksvoor/rechtsvoor aanstuurt en dus niet de bas.

Maar goed, zoals gezegd kunnen we hier met de beste wil in de wereld niets over roepen, dus gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.