Ik zoek een nieuwe koptelefoon met een beetje kwaliteit ik bedoel dus niet van die sony fontopia doppies, geluid is wel goed maar na een half jaar tot een jaar beginnen ze te kraken. Prijs mag tot 200piek
Sennheiser HD570... Kost bij Huls in Doetinchem 229,-... Klein beetje over je budget heen, maar dan heb je ook wat.
Het ze zelf ook.
Het ze zelf ook.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
sennheisers zijn altijd goed heb zelf de hd500 vriend van me de hd510 (geloof ik
superkwaliteit zelfs bas komt er goed uit! en ze zijn open dus hoor je je buurman nog lullen als je je koptelefoon op heb
blup
Senheiser Roels..
traktor scratch!
Wel objectief blijven heOp donderdag 08 maart 2001 14:35 schreef allstarz het volgende:
dan hebben jullie nog geen AKG gehoord
AKG vind ik beter en is goed koper dan sennheisers
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Je kan nog altijd gewoon het beste gaan luisteren. Ik heb geluisterd naar AKG en Sennheiser (en nog 2 andere merken) toen ik een nieuwe koptelefoon wou hebben en ik vond de Sennheiser HD580 er het beste uitkomen. Maar ja, dat vond ik.
Geef mij maar een Warsteiner.
Heb iemand wat urlletjes dan kan ik ff wat specs bekijken.Op donderdag 08 maart 2001 14:56 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
Sennheiser is leuk maar luister ook ff naar AKG en Beyer..
sennheiser
beyerdynamic
grado
akg
Dan heb je de betere hoofdtelefoonmerken wel op een rijtje. Je kan ook nog eens bij sony kijken
beyerdynamic
grado
akg
Dan heb je de betere hoofdtelefoonmerken wel op een rijtje. Je kan ook nog eens bij sony kijken
En waar kun je die koptelefoon's kopen? Iemand een urlletje of een naam van een winkel ofsow die deze koptelefoon's verkopen.
Verwijderd
Wat is je doel?
Voor een walkman heb heb je iets minder briljants nodig dan voor je zelfbouw buizenversterker, voor mixen heb je iets anders nodig dan voor frequentieanalyse in een studio...
Voor een walkman heb heb je iets minder briljants nodig dan voor je zelfbouw buizenversterker, voor mixen heb je iets anders nodig dan voor frequentieanalyse in een studio...
Pagina: 1