Map doorzoekbaar maken in Sharepoint Services 3

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor een OCR project ben ik bezig met een Sharepoint. Documenten (pdf) wil ik doorzoekbaar maken in Sharepoint Services 3. Dit werkt verder prima echter moet ik alle documenten steeds handmatig importeren in Sharepoint. Is dit automatisch te doen?

Hier voor heb ik een script maar dit is nogal storingsgevoelig en neemt constant 100% cpu load. De map die ik doorzoekbaar wil maken hoeft wat mij betreft niet in de Sharepoint content database. Het enige waar Sharepoint in dit geval voor wordt gebruikt is het doorzoeken van de documenten.

Meestal als het voor mij voelt alsof ik het wiel opnieuw moet uitvinden ben ik niet goed bezig. Vandaar dat ik het hier vraag.

Het zaakje draait op Server 2003 std. Het gaat om Sharepoint Services 3.0 op IIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:04:
Voor een OCR project ben ik bezig met een Sharepoint. Documenten (pdf) wil ik doorzoekbaar maken in Sharepoint Services 3. Dit werkt verder prima echter moet ik alle documenten steeds handmatig importeren in Sharepoint. Is dit automatisch te doen?

Hier voor heb ik een script maar dit is nogal storingsgevoelig en neemt constant 100% cpu load. De map die ik doorzoekbaar wil maken hoeft wat mij betreft niet in de Sharepoint content database. Het enige waar Sharepoint in dit geval voor wordt gebruikt is het doorzoeken van de documenten.

Meestal als het voor mij voelt alsof ik het wiel opnieuw moet uitvinden ben ik niet goed bezig. Vandaar dat ik het hier vraag.

Het zaakje draait op Server 2003 std. Het gaat om Sharepoint Services 3.0 op IIS.
Je moet de pdf IFilter installeren, als je dat nog niet gedaan hebt?
No Adobe PDF documents are returned in the search results when you search a Windows SharePoint Services 3.0 Web site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyrinian
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aangezien je niet aangaf of je 32-bits of 6-bits draait: de ifilter voor 32-bits systemen zit gewoon bij Adobe Reader. De ifilter voor 64-bit staat hier.

Ik heb me de eerste keer dat ik die ifilter te pleuris gezocht waarom het niet werkte. Succes