Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Topicstarter
Ik heb op het moment geen netwerk in de omgeving Veenendaal. Zowel geen 3G als 2G.
Meer mensen met dit probleem?
Datanetwerk storing bij T-Mobile

Vr 12 maart 2010 07:57, Ron Smeets, 935 views
Datanetwerk storing bij T-Mobile

De afgelopen uren komen bij ons en op Twitter steeds meer klachten binnen over problemen met het netwerk van T-Mobile. Veel klanten klagen over slecht of geen bereik van het 3G Datanetwerk. Bellen en SMS-en lijkt wel normaal te functioneren.

De problemen lijken ietwat wisselend maar zijn niet geografisch gebonden. Er komen klachten uit het hele land. Op dit moment zoeken wij uit wat er aan de hand is en hopen we snel meer informatie van de provider zelf te krijgen. Later meer!
Bron: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/11852

update: De storing heeft geduurd van half 7 tot half 9, vanaf die tijd moet het datanetwerk weer gewoon beschikbaar zijn. Behalve regio Arnhem daar kan het iets langer duren. Over de oorzaak van de storing is op dit moment nog niks bekend.

[ Voor 87% gewijzigd door JohnVanZetten op 12-03-2010 10:30 ]

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Had er vandaag in Heerenveen ook last van, duurde een halfuurtje en daarna lostte het zichzelf weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 16:04
Ik zit momenteel in Hoogeveen en heb gewoon 3G bereik met T-Mobile, geen problemen dus!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Gisteren kon ik al geen videogesprek meer voeren door gebrek aan 3G/HSDPA. Gewoon bellen kan wel. Als ik ga surfen dan logt hij in via GPRS en dat is net 12KB p/s van de 50 max die via 3G/HSDPA te behalen valt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 19:31
Net contact gehad met de T-mobile, die melden dat ze te kampen hebben met een landelijke storing. Sinds vanmorgen 05.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:51

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik krijg ook al klachten van klanten in het oosten van het land. Niet enorm veel, maar toch wel merkbaar dat er iets aan de hand is met het T-Mobile netwerk.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten

JohnVanZetten

Man on the run!

Topicstarter
Het ligt dus niet aan mij ;)
Ik was al blij dat ik niet bij Vodafone zat met om de haverklap een storing, nu begint T-Mobile :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 16:04
Tot noch toe heeft in ieder geval niet iedereen er last van en het is bovendien de eerste sinds tijden! Welk toestel hebben degene met problemen? Via T-Mobile kreeg ik nl. te horen dat de iPhone momenteel zeer veel moeite heeft met het internet en dat andere toestellen er vooralsnog geen last van lijken te hebben, kan iemand dit bevestigen of ontkrachten? Ik heb zelf overigens een HTC Hero en heb dus nergens last van. T-Mobile gaf aan het probleem naar verwachting rond het middaguur opgelost te hebben.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten

JohnVanZetten

Man on the run!

Topicstarter
Storing verholpen, update startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 10:42

corny

And his yellow flame

Kennelijk is de storing nog niet helemaal verholpen, in Amersfoort nog altijd geen data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199866

volgens mij is er vandaag weer storing, Ik heb problemen met het iedere keer uitvallen van t-mobile netwerk. Ik heb samsung omnia II i800. Ene keer zie ik geen service en andere keer heb ik weer t-mobile. Ik kan bellen sms'n en internetten. Ik woon In Utrecht 3514

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 17:42
hier idd ook geen 3g verbinding mogelijk. Ook 3514 toevallig...
Als ik 3g uitzet krijg ik wel een volle GPRS verbinding en kan ik ook weer gewoon bellen.

[ Voor 41% gewijzigd door RodKimble op 16-03-2010 17:36 ]

The Soul.... of an Eagle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:29
RodKimble schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:31:
hier idd ook geen 3g verbinding mogelijk. Ook 3514 toevallig...
Als ik 3g uitzet krijg ik wel een volle GPRS verbinding en kan ik ook weer gewoon bellen.
Ik heb ook al ff geen 3G hier. Idd in 3514! GPRS doet het prima.
Pagina: 1