Del
[ Voor 198% gewijzigd door MAB The Frisian op 02-04-2010 20:08 ]
[ Voor 198% gewijzigd door MAB The Frisian op 02-04-2010 20:08 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Rubeo38 op 02-04-2010 20:16 ]
Nope, woon op de beneden verdieping
Gamertag for Xbox: R0SSI
eteRubeo38 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:13:@hierboven: wie is een del?
[ Voor 30% gewijzigd door MAB The Frisian op 02-04-2010 21:05 ]
[ Voor 15% gewijzigd door MarcyDarcy op 02-04-2010 23:48 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
[ Voor 54% gewijzigd door Rubeo38 op 03-04-2010 12:34 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Klopt, hij reageert in het geheel nergens op. Normaal een deebeetje en het lijkt overtoom wel.Cow_tipping schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:32:
Ik weet nog niet hoe snel dit opgelost gaat worden.
Dukebox zit altijd online op msn, maar nu heb ik hem al een paar dagen op offline staan.
Verwijderd
hier lijkt het ineens ook een stukje harder te gaan. Zat altijd zo rond de 13k, nu ineens meer dan 21k... gaat de goeie kant opJester-NL schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:06:
Terug van een weekendje bij vrouw en kind... Ik zie dat ik toch nog met enige regelmaat een nieuw persoonlijk record flush
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
[ Voor 5% gewijzigd door Vetje92 op 07-04-2010 11:44 ]
DigiK-oz in "[Stampede] Vault Hunters teamdraadje"Vetje92 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:44:
of even een scriptje schrijven die dat voor je doet
* Vetje92 heeft niet zo veel tijd om iets te proberen
Whatever
Had je hem ook aangesproken? Ik zie dat hij 2 april voor het laatst op GoT is geweest dus wellicht dat hij op vakantie is...Cow_tipping schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:50:
En dukebox is weer verdwenen van msn, samen met qik.nl.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Tijdens het slapen doe ik hem ook uit hoor, anders word ik ook gek van de herrieKain_niaK schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:10:
Ik ben ook gestopt. Geen problemen tot nu toe gehad.
Maar ik sliep slecht door de herrie van de ventilators.
Het was leuk om me eens me bezig te houden en ik heb 50000 credits verzameld maar ik durf het gewoon niet aan om mijn pc nog meer te stressen.
Misschien dat ik hem nog af en toe een weekend laat draaien maar niet meer zo veel in de week.
Ik schakel de boel ook uit hoor als ik zwaardere programma's gebruik, ik koop niet voor alleen F@H/WCG/etc een nieuwe pcKain_niaK schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:06:
Ik weet het. En afgelopen weekend heeft hij ook 59 uur achter elkaar op volle belasting gelopen. Zonder problemen.
Temp bleven voor de cores onder de 60 en voor de GPU onder de 55.
Ik volgde af en toe remote. Maar als ik nu gewoon aan het werken ben dan moet ik altijd één core uitzetten wil ik vloeiend 720 of hoger bekijken. En zeker als ik game dan moet hij helemaal uit of het schokt toch wel behoorlijk. Nu heb ik de voorgaande weken bijna niet op mijn pc gezeten maar nu ben ik al een week weer muziek aan het componeren en dan moet BOINC echt uit of het lagt als de ziekte.
Dus ik heb niet veel BOINC gedraaid deze week. Maar dit weekend zal ik wel weer wat puntjes generen.
Daarom hebben wij dus 2 computersR0SSI schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:12:
[...]
Ik schakel de boel ook uit hoor als ik zwaardere programma's gebruik, ik koop niet voor alleen F@H/WCG/etc een nieuwe pcMaar als de vriendin weer eens achter msn zit, dan kan de pc natuurlijk de rest van de power wel ergens voor inzetten
Mijn oude E6750 heeft dit hele weekend alleen maar E@H gedaan, dus ik zit op het moment wel even op m'n max qua output.TPbasMIE schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:47:
hmmm............als iedereen zijn pc minder gaat laten stressen moeten wij denk ik genoegen nemen met de 4e plek overall.
Kom op, het is maar voor 4 weekjes en de top3 moet toch wel haalbaar zijn voor ons
Als ik achter m'n pc wil, gaat de vriendin achter de laptopMAB The Frisian schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:25:
[...]
Daarom hebben wij dus 2 computers![]()
Een voor de vrouw en 1 voor mij. Dus als je je vriendin straks ook nog een 980 geeft kunnen jullie tegelijk heel weinig met de computer doen![]()
Alleen maar goed voor GP en DPC
WatR0SSI schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:37:
[...]Als ik achter m'n pc wil, gaat de vriendin achter de laptop
Tsjaa, een lapdance volgt vaak later op de avondMAB The Frisian schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:01:
[...]
Wat![]()
![]()
Gaat je vriendin aan de lapdance![]()
Edit : Oh sjips, had m'n bril niet op
We weten volgens mij allemaal nu wel waar MAB zijn hart vol van is
[ Voor 16% gewijzigd door Bastiaan V op 14-04-2010 11:08 ]
Lol.......gelukkig heb jij een nickname die totaal anders is anders was het helemaal feest geweestBastiaan V schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:00:
ik zou nog wel wat rek hebben, maar wil niet alles op 100% gooien (nu ong 70% van de cores die ik beschikbaar heb aan het grazen).
wat btw wel grappig is, mijn naam is ook bastiaan, en dat is behoorlijk verneukeratief als ik de stats aan het bekijken ben
That's the spiritR0SSI schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:48:
Nou ik heb ook wat extra power kunnen krijgen. Ik hoop dat het genoeg is om mezelf wat hoger in de rankings te zetten, want 13de is wel erg laag
Sjips, was even vergeten dat ik in ons Stampede-topic zat.ParaNoiMia schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:36:
[...]
That's the spirit![]()
Mijn volgende slachtoffer is MAB The Frisian
Dat prikt zo in de ogen hé... Ik loop bij de stampede ook in de stofwolken van de anderen. Maar ik hoop dat mijn nieuwe koe genoeg punten op kan leveren, zodat ik met hen mee kan rennenMAB The Frisian schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:52:
[...]
Hou er even rekening dat ik niet tegen stofwolken kan
Ik ben bang van welRubeo38 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:25:
heej, het is wel heel rustig hier, we staan helaas nog steeds 4e en denk dat dat zo blijft helaas
nope, het is onze score die als een pudding ineen zakt...Cow_tipping schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:40:
Helaas, de laatste stand geeft door dat we 5e in de dailies staan.
Blijkbaar hebben de andere teams steeds meer machines kunnen vinden en zijn wij vanaf het begin al plankgas gegaan.
[ Voor 2% gewijzigd door Bastiaan V op 29-04-2010 10:16 . Reden: typo's... 'tis vroeg ;-) ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq