verkiezingen.gathering.tweakers.net login

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Wanneer je verkiezingen.gathering.tweakers.net bezoekt wanneer je niet bent ingelogd kun je op de beginpagina daar meteen inloggen, dat is uiteraard handig, alleen na het inloggen wordt je geredirect naar steeksleutel.tweakers.net (met daarachter het pad wat je aan het bezoeken was)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

tsja, de verkiezingensite is ook een remake van de steeksleutel site. In hoeverre is dit een echt probleem?

Intentionally left blank

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:49

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Iemand wil inloggen voor de GoT-verkiezingen en wordt vervolgens doorverwezen naar http://steeksleutel.tweakers.net/, wat een totaal andere subsite is. Dat lijkt me een redelijk probleempje :P Op zich niet zo heel erg ware het niet dat er geen link staat naar de GoT-verkiezingen waardoor een user deze url opnieuw moet intikken in de adresbalk of via een omweg via de tweakers-homepage.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
crisp schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 02:29:
tsja, de verkiezingensite is ook een remake van de steeksleutel site. In hoeverre is dit een echt probleem?
zelf "steeksleutel" even vervangen met "verkiezingen.gathering" in de url was voor mij niet zo'n probleem, (wanneer je doorhebt wat er gebeurd) maar wellicht is het wel zo netjes als het werkt zoals je verwacht.

Ik weet wel dat die verkiezingen ook niet meer zolang duren, maar aan de andere kant zal het ook wel niet zo'n major probleem zijn om het op te lossen.

[ Voor 3% gewijzigd door SWINX op 12-03-2010 11:47 ]

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Fixed :)

Dit topic is gesloten.