Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
tsja, de verkiezingensite is ook een remake van de steeksleutel site. In hoeverre is dit een echt probleem?
Intentionally left blank
Iemand wil inloggen voor de GoT-verkiezingen en wordt vervolgens doorverwezen naar http://steeksleutel.tweakers.net/, wat een totaal andere subsite is. Dat lijkt me een redelijk probleempje
Op zich niet zo heel erg ware het niet dat er geen link staat naar de GoT-verkiezingen waardoor een user deze url opnieuw moet intikken in de adresbalk of via een omweg via de tweakers-homepage.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
zelf "steeksleutel" even vervangen met "verkiezingen.gathering" in de url was voor mij niet zo'n probleem, (wanneer je doorhebt wat er gebeurd) maar wellicht is het wel zo netjes als het werkt zoals je verwacht.crisp schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 02:29:
tsja, de verkiezingensite is ook een remake van de steeksleutel site. In hoeverre is dit een echt probleem?
Ik weet wel dat die verkiezingen ook niet meer zolang duren, maar aan de andere kant zal het ook wel niet zo'n major probleem zijn om het op te lossen.
[ Voor 3% gewijzigd door SWINX op 12-03-2010 11:47 ]
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Dit topic is gesloten.
![]()