Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Ik weet niet of ik het hier mag vragen. Ik post het hier vanwege het feit dat het om een strategie game gaat.
Ik zit even met een dik probleem betreft dit spel en weet niet wat ik nou moet gaat doen.
Mocht dit topic niet goed geplaatst zijn, gelieve dit dan even goed te plaatsen.

Ik heb 1 a 2 weken geleden het spel command & conquer 3 van steam gekocht omdat ik die modificatie wilde gaan spelen. Toch kwam ik heel bedrogen uit..
Naar een paar minuten downloaden eindelijk het spel binnen en toen begon het feest..
Het spel crashde al direct..

Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: cnc3game.dat
Application Version: 1.9.2801.21826
Application Timestamp: 4703e7ab
Fault Module Name: StackHash_b4ee
Fault Module Version: 0.0.0.0
Fault Module Timestamp: 00000000
Exception Code: c0000005
Exception Offset: 715d0000
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Locale ID: 1043
Additional Information 1: b4ee
Additional Information 2: b4ee5de6a2322745523997a782b35692
Additional Information 3: 277e
Additional Information 4: 277e19c30fbd5f6bb531ec9e027c37c3

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/cj5zq.jpg

Eerst dacht ik namelijk dat het aan me videokaart lag. Heb toen me 240GT eruit gehaald en vervangen met een ATI 4890 videokaart.. Ook daarmee was het probleem niet verholpen..

Ik heb toen maar een draadje gestart op het forum van steam.. helaas zijn ze daar ook niet echt helpend.
Heb er maar 1 reactie gehad, en had ook het gevoel dat er amper mensen op dat forum kwamen.

Toen maar contact opgenomen met steam zelf. Aangezien het een 3rd party game is moest ik maar bij EA aankloppen. Het mooiste is dat het telefoonnummer 0.45cent / min kost. Dus dan mag ik nog meer gaan betalen omdat EA er zelf ervoor zorgt dat die game het niet doet..

Mailen is ook al een ramp, je moet op hun site een icoontje aan klikken (met opera werkt het trouwens niet)
en daarnaast moet je een mail client hebben aka outlook of mozilla thunderbird mail programma..

Dus het komt feitelijk neer dat ik geen zak verder ben gekomen. Aan de ene kant zit ik te denken (als steam de mogelijkheid er toe heeft, de game van me steam account te laten verwijderen. Want heb niks aan games die niet werken in me account. En dan mogen ze die 20 euro lekker in hun reet douwen)

Volgens EA zou deze game (volgens hun website) geen officiele ondersteuning hebben voor windows vista / windows 7. Nou zouden ze die game compatible hebben gemaakt voor windows 7..

Nou draai ik dus windows 7 ultimate 64-bit..

Ik vroeg me af of er mensen zijn die deze game ook via steam hebben gekocht, of eventueel de retail.. en of deze game draait op windows 7 64-bit..

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier: Retail, Win7x64. Geen issues.
Heb je de meest recente updates geinstalleerd?
Drivers van je videokaart geupdate?
Andere drivers (chipset, audio, etc) up-to-date?
Application Compatibility getest? (Bijv. in XP/Vista mode draaien?).
Windows volledig geupdate?
Anti Virus die wellicht dwars ligt?
No DVD patch wellicht geinstalleerd?

Wat bedoel je trouwens met : "die modificatie wilde gaan spelen."?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Even een schop naar de juiste sectie gezien het een vraag/probleem betreft: Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Ik heb het spel geprobeerd op me oudere notebook met core duo T7600 processor 4GB ram, 320GB hdd, ATI x1400.. en daar draait hij dus wel erop.. Die draait met windows vista 32 bit retail.

Heb me game systeem bestaat uit het volgende:

Core i7 920 @ 3Ghz
6GB mushkin geheugen 2000mhz
ATI 4890 1GB..
OCZ Vertex 60GB..

Draai hier windows 7 64-bit Retail UK(gekocht bij zercom) (momenteel zonder werkende key (heb de legale key wel liggen maar heb hem nog niet geactiveerd (is wel 1 keer geweest) Ben aan het wachten op een nieuwe ssd, dus dan opnieuwe windows 7 erop en dan ook gelijk activeren, anders blijf ik naar microsoft
bellen.)

Videokaart drtivers gewoon up te date (en vers van internet af gehaald
Andere drivers zijn ook up to date. (zelfs me bios is up to date..)
Aplication compatibilty heb ik ook geprobeerd maar mocht niks baten..
Heb zo goed als alle windows 7 updates..

Anti-virus heb ik spyware doctor met antivirus (heb hem ook al op `game mode` geprobeerd maar mocht niks baten)

Nee ook geen DVD patch. Het spel komt vers van steam af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke softwarematige verschillen zitten er nog meer tussen je laptop en pc?
Wellicht dat je daar nog iets tussen ziet staan wat de oorzaak kan verklaren.
Hoe werkt het op een clean install op je pc? (2e partitie als test voor een clean install gebruiken, of een VHD aanmaken en daar Windows 7 + C&C3 op installeren).

En wat als je wel een DVD patch probeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Ik moet binnenkort toch weer windows opnieuw installeren, zal het dan nog eens proberen, wellicht werkt het dan wel..

Pagina: 1