https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik ben gelukkig op tijd begonnen en inderdaad, na een tijdje heb je een stabiele thoughput.
@ painkill: jij gaat ook lekker zeg. Doe mijn best je bij te blijven benen. Wat voor koeien heb je draaien als ik het vragen mag?
Ik denk 4 dual-core's. Volgens jouw pagina heb je twee cores meer draaien, maar zijn ze per stuk denk ik iets trager. Een leuke onderlinge strijd dusharydoo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:39:
@ painkill: jij gaat ook lekker zeg. Doe mijn best je bij te blijven benen. Wat voor koeien heb je draaien als ik het vragen mag?
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Hoewel ik meer cores heb gebruik ik ze lang niet allemaal. Mijn laptop gebruikt er 1tje omdat hij anders te warm wordt (hij moet langer mee dan deze maand). De andere dualcore weet ik echt niet hoe vaak hij staat te draaien. Gewoon programma installeren en verborgen aanzetten:D.
Mijn Q6600 draait op 3.0 GHZ. Dus hier moet ik toch de meeste punten van hebben.
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Sure...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Wij staan in ieder geval weer stevig op de 5e plek.
[ Voor 11% gewijzigd door antonboonstra op 10-04-2010 19:47 ]
Ik hoop aan het einde van de komende week één of meerdere plekken binnen EMCC te stijgen. Iets met een nieuwe PC ofzo.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Goed nieuws! En nog meer goed nieuws: We hebben de 1 meloen milestone gehaaldXaverius schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:56:
Ik hoop aan het einde van de komende week één of meerdere plekken binnen EMCC te stijgen. Iets met een nieuwe PC ofzo.
Ik stel voor om onze gekke koeienkont tegen de bierkaai te gaan rammen en voor 1 dag met z'n alle een megaflush te doen:D.
Staan wij tenminste voor 1x bovenaan!
Het is niet de bedoeling om megaflushes te gaan organiseren of in je eentje te doen. Dit staan we bij de stampede niet toe.
* Xaverius zet pet weer af...
Zo, dat was even zakelijk, biertje iemand?
Stop de verwelking!
Computing...
Verwijderd
heb jij dan nog wat
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 12:23 ]
Stop de verwelking!
D'r staan hier op het werk ook wel een dikke honderd PC's, maar mijn baan is nog steeds iets belangrijker dan de stampede
[ Voor 42% gewijzigd door antonboonstra op 13-04-2010 15:06 ]
Dus ik zit nu niet meer op 3000/4000 per dag, maar ach, het blijft leuk
Trouwens, ik draai nu met 2 dezelfde AMD 4200+ en 1x E7400 , 2 ervan worden ook daadwerkelijk veel gebruikt door mensen, overdag. In het begin was dat niet zo, toen had ik er 3 fulltime draaien. Scheelt toch zo 2000 punten per dag. Wat nog steeds weinig is vergeleken met de 100.000 die ik laatst zag in 1 dag
Neej.... Wellicht kan ik vrijdag nog een Xeon E5420 aanslingeren. Als BOINC nou gewoon een paar files bij elkaar was, zoals DNET, had ik het tijdelijk op wat extra machines kunnen zetten die momenteel niet gebruikt worden. Ga er namelijk geen setups op draaien..
Hmmm... zie net op een BOINC site, een Linux-liveCD met boinc voorgeinstalleerd. Dat kan misschien wat zijn.
* Qazwaplol zucht... daar gaat m'n vrije avond....
[ Voor 7% gewijzigd door Qazwaplol op 13-04-2010 18:21 ]
Ziet er erg goed uit!
Ook heel systeem gemaakt voor diskless agents enzo.
Ah, CD-tje wordt net uitgespuugt vers van de pers
[edit]
FAIL! lol, 2 systemen geboot met die CD, geen van beide kon ermee booten. Helaas, maar idee was goed. Kwam er nog eentje tegen gebaseerd op BartPE (Windows dus) (http://blog.schreiter.info/boincpe-livecd-for-boinc/). Die eens proberen.
[ Voor 39% gewijzigd door Qazwaplol op 13-04-2010 19:05 ]
Laat me weten of het lukt. Dan zal ik die ook nog eens uitproberen.Qazwaplol schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:44:
Kwam er nog eentje tegen gebaseerd op BartPE (Windows dus) (http://blog.schreiter.info/boincpe-livecd-for-boinc/). Die eens proberen.
Eerste test mislukt, geen driver voor netwerkkaart
Die er nu in gebakken en nog eens proberen...
(hadden we dit niet eerder kunnen bedenken?)
[ Voor 11% gewijzigd door Qazwaplol op 13-04-2010 21:18 ]
Zo doe ik het wel, maar mijn pool heeft alleen maar static entrys zodat andere dingen daar geen dhcp van krijgen en de normale dhcp servers er geen last van hebben.Qazwaplol schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:17:
Ben ik ook tegen gekomen maar ga ik niet mee testen, kan geen PXE/DHCP in het netwerk hangen.
Heb trouwens zelf een testomgeving waarbij ik gebruik maak van reservations in de DHCP-server zodat test pc's steeds dezelfde ip-adressen krijgen. Hierdoor kan ik op IP-adres of MAC adres een pc hetzelfde boot image geven. Is wel handig als je bv gebruik maakt van kickstartfiles die bepaalde client specifieke instellingen configureerd. Maar goed, een universeel voorgeconfigureerde client via PXE boot is wel leuk, maar met een reboot ben je natuurlijk wel je WU's kwijt als je niet direct flusht...
Drivers voor de machines die ik in gedachte had zitten er wel in maar die kan ik morgen pas testen, maar erg hoopvol ben ik niet na de ervaring met thuis pc/laptop.
PXE/DHCP bij mij in het netwerk is meer een tijdsgebrek issue dan een 'het kan niet' issue
Morgen die BartPE checken, doet ie het kan ik nog een eindsprintje trekken. Zo niet, jammer dan.
Voor nu tijd voor een filmpje op de bank
Ik deploy een vm welke een install middels PXE krijgt. Zodra de install eropstaat is het gewoon een standalone vm welke ik zonder problemen kan verwijderen e.d. Zo deployen we vrijwel alle render images ook.Witlof schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:41:
DukeBox, wat voor PXE boot image gebruik jij? Zit daar bv al een client in of start jij die van een share op?
B.t.w we hebben nu ook eindelijk cuda werkend middels directpath zo kan ik onze tesla omgeving tegelijkertijd DirectCompute en cuda gebruiken. Hoop binnenkort tijd vrij te hebben op dat systeem.
Blijft hangen tijdens boot, maakt niet uit wat ik probeer.
@grass460 Heb jij je processor overgeklokt? Hij doet een aardig hoge Avg. credit in vergelijking met mijn quad-core.
[ Voor 27% gewijzigd door antonboonstra op 16-04-2010 19:34 ]
yup lichtjes hoor draait op 3.2Ghz stock=2.83Ghzantonboonstra schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:33:
Heb eindelijk een extra Intel T2080 meedraaienOndanks dat het een laptop is, zal ik het wel merken in mijn elektriciteitsverbruik.
@grass460 Heb jij je processor overgeklokt? Hij doet een aardig hoge Avg. credit in vergelijking met mijn quad-core.
Pending credit: 2,052.48
Pending credit: 3,100.10
Stop de verwelking!
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Verwijderd
En dat terwijl ik 2 machines uit heb gezet
@ Qazwaplol: Does post editen met punten
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 14:56 ]
Het gaat niet om het patsen hoor. Meer om mijn teamgenoten op de hoogte te brengen dat mijn output langzaam aan het oplopen is
Verwijderd
Thnx!
nee geen paranoia privacy freak, maar ik vond het wel een goed idee om mijn nick + echte naam gescheiden te houden behalve voor vrienden
Daar proost ik op.
Feli iedereen.
Die heb ik echt al bijna een jaar in mn signature staan, je bent de eerste die er wat van zegt. Mijn scheikunde leraar begon er ooit eens over, en ik vond hem zo hilarisch dat ik hem graag met anderen deel.
2 machines uitgezet? WAT!??!?!Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:55:
4K pending
En dat terwijl ik 2 machines uit heb gezet
@ Qazwaplol: Does post editen met punten
Ik schommel rond de 12000 pending
Done.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:41:
Hier ook ff, zou mijn naam uit de startpost gehaald kunnen worden...
2 Meloenen en 2 plaatsen gestegen in de daily stats
We zijn ZET voorbijgegaan. Gaat goedzo!
Greetz from Czech
Nu DPC_Rush nog en dan is de stampede ook alweer voorbij. Had ik maar wat meer thuis moeten zijn. dan was ik misschien nog wat hoger gekomen...
Stop de verwelking!
Nog even de werkbuffer leeg rekenen en de pending credits mogen binnen komen. Zal mijn energieverbruik eindelijk weer eens wat lager zijn.
Verwijderd
Dat had je gedacht, ben je net voor geblevenXaverius schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:40:
Zo, Phyth0n is ingehaald.![]()
Nu DPC_Rush nog en dan is de stampede ook alweer voorbij. Had ik maar wat meer thuis moeten zijn. dan was ik misschien nog wat hoger gekomen...
was fun crunching here
tot volgend jaar
Computing...
Had ik mijn nieuwe PC nou maar een dag eerder gehaald, maar ik kon hem ophalen toen ik net op weg was naar een cabaretvoorstelling...Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:01:
[...]Dat had je gedacht, ben je net voor gebleven
Stop de verwelking!