ati radeon hd 5770 vapor-x

Pagina: 1
Acties:

• Luukagp
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06-2025
Beste mensen,

Ik heb nu deze kaart een tijdje en er viel mij iets op en wou weten of dit klopt.

specs computer:

i5 2.76ghz , 4gb ram, windows 7 32 bits en natuurlijk de ati 5770 met een scherm van 1920x1080

wat mij opviel met spellen is wanneer ik mw2 alles maxed heb ik soms dat hij even haakt bij de eerste 1/3 van de balk met laden en dan opeens weer vol schiet en geen enkel probleem daarna heeft.

met ac2 heb ik ook alles max maar daar viel wat op toen ik ging kijken in fraps. Soms op een willekeurig moment wanneer ik het speel schiet de frames van ac2 van 60 naar 40 en dat is echt voor 1 seconden en kruipt dan weer naar boven naar de 50.

met battlefield kan ik alleen alles high spelen en 4x aa en 4x msaa en hbao uit en dan heb ik nog soms geen eens geweldige frames.

Ik ging dus verder kijken naar filmpjes op youtube van mijn kaart en dan zie ik mensen met geen probleem bijv . battlefield alles maxed out spelen met een quad core zelfde scherm no problem, dus ik vraag me af hoort dit of is er iets mis met de 5770 op het moment of is er een overkill ofzo door mijn i5?

hopelijk kunnen jullie mij even uitleggen hoe het zit of er eventueel een ander probleem achter zit of niets aan de hand is :)

mvg luuk

• Laeh
  • Laatst online: 07-02 22:14
Bij het laden van mw2 is dat bij mij ook altijd, maar ik heb dat ook bij ieder spel. Ik beschouw het dan ook als normaal dat de laadbalk niet soepel vooruit gaat maar in blokken, waarin het eerste en laatste deel altijd heel plots is.

• Luukagp
  • Laatst online: 02-06-2025
naja dat van mw2 is dus normaal maar dat van battlefield en alles en ac ik las wel iets dat er een bug/ iets is met de ati 5770 op het moment dus ik wacht het maar af :)