Ahtlon 600 niet hoger dan 675 ??

Pagina: 1
Acties:

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:15
waarom kan mijn athlon 600 niet hoger dan 675 ?? als ik hem op 112 mhz zet doet hij niks meer ook het verhogen van het voltage tot 1.75 (hoger kan niet met mijn mobo=msi k7 pro 6195) had geen enkel effect?? iemand die hier iets voor weet ??

iRacing Profiel

Verwijderd

Je moederbord kan waarschijnlijk geen hogere kloksnelheid aan. Je Athlon wel, je moet hem unlocken en de muliplier veranderen. Dat doet je met zo'n opzet kaartje met dip switches, maar die zijn vrij prijzig...

• RKD
ik heb mijn mobo geflasht en hij moet tot 1ghz aan kunnen ????

iRacing Profiel

• RKD
anyone???

iRacing Profiel

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Je heb toch een slot A proc.. Die zijn heel slecht met FSB te oc'en. Gebruik dus een GFD om de multiplier te verhogen

• RKD
misschien domme vraag maar wat is een gfd ??

iRacing Profiel

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Daarvoor verwijzen we je graag naar de search ;)

• RKD
was ik al bang voor ben ik ook al mee bezig maar ik dacht misschien was hier al iemand sneller dan dat ik kon zoeken dus vandaar

iRacing Profiel

• Garrett
  • Laatst online: 28-08 23:51

Garrett

Watercooler

DIT is een GFD (Gold Finger Device)
Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/gdf_TD2.gif

Klik dus hier en kies dan links de optie Tweaking Gear, en dan is het de op 1 na onderste.... 71 piekies

Ik gebruik 'm zelf ook (wel eerst je processorkapje (gedeeltelijk) slopen :) en gaan met die banaan: Athlon 800@1000@2.0 volt, 1.7 volt standaard)

I love watercooling

• RKD
hartstikke bedankt kan ik tenminste weer wat verder komen als ik daarna nog vragen heb zal ik eerst de search gebruiken

iRacing Profiel

• Bigs
  • Niet online
Naja, kheb toch nix te doen

[topic=92053]
[topic=133789]
[topic=120917]
[topic=126484]

Ik heb de overbodige even ertussen uit gehaald. Ik heb hier ook meerdere keren een url gepost met goeie guide om je kap eraf te breken, maar kan die topics niet meer vinden en weet de url eigenlijk ook niet meer.

• RKD
maakt niet uit hier kan ik ook wel weer wat mee had je toevallig ook nog een adviesje voor een goede koeler ??

iRacing Profiel

• Garrett
  • Laatst online: 28-08 23:51

Garrett

Watercooler

Klik hier voor de overklokwinkel :)

enne oh ja.... ik HAD een Arctic Circle koeler .... kijk maar eens in de search of je er iets van kunt vinden, en anders op tweakers zelf....

NU heb ik echter een simpele koeler van Spire... eentje van 19 gulden :D:D:D
Alles loopt retestabiel :9 en eerlijk gezegd zal het mij aan mijn billen oxyderen of die cpu nou 45 of 55 graden wordt.... lekker belangrijk 8-) alles loopt goed:P

I love watercooling

• RKD
ik had al iets van ninja micros gevonden en daar stond ook al het een en ander over het instellen daarvan maar ik kijk nog wel ff bij de search (heel erg handig als je hem doorhebt)

iRacing Profiel

Pagina: 1