Verwijderd
Je moederbord kan waarschijnlijk geen hogere kloksnelheid aan. Je Athlon wel, je moet hem unlocken en de muliplier veranderen. Dat doet je met zo'n opzet kaartje met dip switches, maar die zijn vrij prijzig...
ik heb mijn mobo geflasht en hij moet tot 1ghz aan kunnen ????
Je heb toch een slot A proc.. Die zijn heel slecht met FSB te oc'en. Gebruik dus een GFD om de multiplier te verhogen
was ik al bang voor ben ik ook al mee bezig maar ik dacht misschien was hier al iemand sneller dan dat ik kon zoeken dus vandaar
DIT is een GFD (Gold Finger Device)

Klik dus hier en kies dan links de optie Tweaking Gear, en dan is het de op 1 na onderste.... 71 piekies
Ik gebruik 'm zelf ook (wel eerst je processorkapje (gedeeltelijk) slopen
en gaan met die banaan: Athlon 800@1000@2.0 volt, 1.7 volt standaard)

Klik dus hier en kies dan links de optie Tweaking Gear, en dan is het de op 1 na onderste.... 71 piekies
Ik gebruik 'm zelf ook (wel eerst je processorkapje (gedeeltelijk) slopen
I love watercooling
hartstikke bedankt kan ik tenminste weer wat verder komen als ik daarna nog vragen heb zal ik eerst de search gebruiken
Naja, kheb toch nix te doen
[topic=92053]
[topic=133789]
[topic=120917]
[topic=126484]
Ik heb de overbodige even ertussen uit gehaald. Ik heb hier ook meerdere keren een url gepost met goeie guide om je kap eraf te breken, maar kan die topics niet meer vinden en weet de url eigenlijk ook niet meer.
[topic=92053]
[topic=133789]
[topic=120917]
[topic=126484]
Ik heb de overbodige even ertussen uit gehaald. Ik heb hier ook meerdere keren een url gepost met goeie guide om je kap eraf te breken, maar kan die topics niet meer vinden en weet de url eigenlijk ook niet meer.
maakt niet uit hier kan ik ook wel weer wat mee had je toevallig ook nog een adviesje voor een goede koeler ??
Klik hier voor de overklokwinkel 
enne oh ja.... ik HAD een Arctic Circle koeler .... kijk maar eens in de search of je er iets van kunt vinden, en anders op tweakers zelf....
NU heb ik echter een simpele koeler van Spire... eentje van 19 gulden :D:D:D
Alles loopt retestabiel
en eerlijk gezegd zal het mij aan mijn billen oxyderen of die cpu nou 45 of 55 graden wordt.... lekker belangrijk
alles loopt goed:P
enne oh ja.... ik HAD een Arctic Circle koeler .... kijk maar eens in de search of je er iets van kunt vinden, en anders op tweakers zelf....
NU heb ik echter een simpele koeler van Spire... eentje van 19 gulden :D:D:D
Alles loopt retestabiel
I love watercooling
ik had al iets van ninja micros gevonden en daar stond ook al het een en ander over het instellen daarvan maar ik kijk nog wel ff bij de search (heel erg handig als je hem doorhebt)
Pagina: 1