• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:45
Ik heb hier een probleem dat me computer niet meer opstart/windows wil installeren.
Vanochtend starte ik mijn computer op en hij gaf een windows verkenner fout aan, dus ik beetje klote niks wou.
dus ik in al me woede een klap op de kast geven, gelijk een blauw scherm.
dus ik me computer opnieuw opstarten kreeg ik een error(weet niet meer welke) toen nog een keer opnieuw opstarten toen deed ie helemaal niks, je kan nog wel in de bios komen maar booten doet ie niet meer.
en iedere keer als ik windows wil installeren loopt ie vast, als je windows installeert zoekt ie eerst altijd alle bestanden op en toen kwam er Starting windows en dan blijft ie hangen.

Ik hoop dat jullie een oplossing weten

Mvg Niels

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:55
Het zou ten eerste handig zijn als je aangeeft wat zich allemaal in je PC bevindt (welke processor, videokaart, geheugen, voeding enz.) En wat voor besturingssysteem je draait. Bovendien of je recentelijk iets veranderd hebt in je software / hardware.

Wat ik nu aan kan dragen met de informatie die ik lees, is kijk even binnenin je kast of alles nog wel goed vast zit. Druk eventueel alle stekkertjes aan. Door die klap kan er net iets misschien geen contact maken.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fastclaimer schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:46:
Ik hoop dat jullie een oplossing weten
Yep. Ten eerste geen klappen op je computer geven, ten tweede als je een topic opent op een forum, geef dan informatie over je computer, en ten derde: gebruik de tools die het forum al bied. Dit topic staat bijna bovenaan in het blauw: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Lezen en gestructureerd gaan testen is het devies.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
je kan dus nog wel in de bios maar niet meer in windows, ik vermoed dat er iets met je harde schijf of je werkgeheugen is. als je dat zeker zou willen weten zou je misschien windows opnieuw kunnen proberen te installeren, als dat niet wil heb je denk ik een hardware fout.

Incompl te

• Fastclaimer
in me pc zit:
Amd athlon 64 3200+
nvidia gefore 9600GT
350 watt voeding
mobo geen idee
2gb geheugen
Windows 7
Zal dat topic nog ff goed doorlezen, had het net ff snel bekeken
Edit:
Ik heb nu alles aangedrukt, wanneer ie zegt Windows opstarten start me pc opnieuw op.
In de bios zie ik mijn hardeschijf trouwens wel.

[ Voor 31% gewijzigd door Fastclaimer op 11-03-2010 19:44 ]

• michaelmou
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-02 16:09
Fastclaimer schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:00:
Ik heb nu alles aangedrukt, wanneer ie zegt Windows opstarten start me pc opnieuw op.
In de bios zie ik mijn hardeschijf trouwens wel.
Heb je ook je geheugen gecontroleerd (of het goed vast zit).
Persoonlijk denk ik dat je harde schijf het heeft begeven, maar verdere testen zullen het uitwijzen.

• Fastclaimer
ik heb net me hardeschijf op een andere computer getest en deze pakt hem wel, zal nog naar het geheugen kijken.

Verwijderd

Voor een structurele aanpak vanaf het begin is er een lijstje gemaakt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 21:43 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is al genoemd. Het is niet alleen de bedoeling dat je het doorleest, maar dat je daadwerkelijk de dingen die erin staan gaat doen. Kom je er niet uit, dan mag je een topic openen, maar wees dan volledig, geef aan wat je gedaan hebt, met welke andere onderdelen of software je getest hebt en wat er dan exact gebeurde.

Wat niet de bedoeling is, is dat je nagenoeg niets noemt en wij stap voor stap die troubleshooter nogmaals voor je door moeten kauwen. Dat kun je prima zelf, daarom gaat dit topic ook dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.