Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Productreview 'stemkleurtje' niet correct weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-11 16:36

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Situatie: het gemiddelde van een productreview is op dit moment 3 sterren zonder mijn stem.

Vervolgens stem ik met een bepaalde waarde op de review zonder dat dit het gemiddelde beïnvloed (zij het 1 ster, zij het 5 sterren). Met rode omlijning van de sterren wordt aangegeven wat jouw stem is, als je 1 ster stemt is alleen de 1e ster rood omlijnd, als je 5 sterren stemt moeten 5 sterren rood omlijnd zijn. Echter worden alleen de gele sterren rood omlijnd, dwz in dit geval worden alleen de eerste 3 sterren rood omlijnd en niet alle 5.

Hierdoor lijkt het alsof je maximaal de huidige score kan stemmen er van uit gaande dat dit alleen een visuele bug is, maar anders is het natuurlijk nog vervelender.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Moet je eens hoger stemmen dan de huidige score, de pagina verversen en dan hoveren over de beoordeling, dan wordt jou beoordeling keurig aangegeven.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wiethoofd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:13:
Moet je eens hoger stemmen dan de huidige score, de pagina verversen en dan hoveren over de beoordeling, dan wordt jou beoordeling keurig aangegeven.
Dat is toch niet wat TS zegt / vraagt? :)

Met welke browser(versie) test je dit? Hier werkt het wel in FF, IE, Chrome en Opera.
Laat maar, ik zat te kijken met m'n neus :P De omlijning wordt inderdaad niet gedaan voor de sterren die niet gekleurd zijn :)

[ Voor 14% gewijzigd door BtM909 op 11-03-2010 17:51 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

BtM909 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:17:
Dat is toch niet wat TS zegt / vraagt? :)
klopt, maar daarmee wordt wel ontkracht dat niet de juiste score wordt aangegeven, dit gebeurt echter alleen _na_ een hover over de score.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Ik draai: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-GB; rv:1.9.1.8) Gecko/20100202 Firefox/3.5.8.
Ook BordeWollef kwam het tegen, maar ik weten even niet wat hij gebruikt.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Wiethoofd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:22:
[...]

klopt, maar daarmee wordt wel ontkracht dat niet de juiste score wordt aangegeven, dit gebeurt echter alleen _na_ een hover over de score.
Je hebt helemaal gelijk, maar als ik stem (en dus klik) en de feedback van de kleurtjes geeft aan dat ik wat anders heb gestemd is dit toch wel onhandig ;).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bug found & fixed (in SVN)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.