Ik krijg deze koelribben er niet af!
Ik ben al twee dagen aan het zoeken bij diverse sites (anandtech, tweakers, intel assembly, enz, enz)
Heeft iemand een duidelijke site met e.v.t. pics?
Ik wil nu toch eindelijk dat ding wel uit elkaar hebben!
Ik ben al twee dagen aan het zoeken bij diverse sites (anandtech, tweakers, intel assembly, enz, enz)
Heeft iemand een duidelijke site met e.v.t. pics?
Ik wil nu toch eindelijk dat ding wel uit elkaar hebben!
Eh, Joey?
Ik vraag het maar heel voorzichtig, maarre... zie ik op de onderste foto twee klemmetjes? Moet je niet gewoon de koelribben die er nog opzitten losmaken dmv het handeltje wat je ergens bovenop je proc zit zitten misschien?
Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Ik vraag het maar heel voorzichtig, maarre... zie ik op de onderste foto twee klemmetjes? Moet je niet gewoon de koelribben die er nog opzitten losmaken dmv het handeltje wat je ergens bovenop je proc zit zitten misschien?
Het stenen tijdperk is niet geëindigd wegens een gebrek aan steen.
Ja!
Maar hoe,
ik heb het nog niet eerder gedaan!
En ik weet dus niet hoe we die kloterige koelribben eraf moet trekken.
Heb al gekeken aan alle kanten van de proc, maar weet niet waar ik aan moet trekken om dat kreng eraf te krijgen.
Maar hoe,
ik heb het nog niet eerder gedaan!
En ik weet dus niet hoe we die kloterige koelribben eraf moet trekken.
Heb al gekeken aan alle kanten van de proc, maar weet niet waar ik aan moet trekken om dat kreng eraf te krijgen.
Bovenop de proc moet een soort metalen hendeltje zitten die je omhoog moet trekken. Dan komen de koelribben los en kun je 'm voorzichtig uit zijn gaatjes trekken. Kijk anders eerst ff goed naar de koeler die je wil plaatsen. En trek ff aan het hendeltje wat daar aan zit. Wellicht dat je dan ziet hoe het werkt.
Het stenen tijdperk is niet geëindigd wegens een gebrek aan steen.
Nou, het is gelukt mensen!
Dankzij enig eigenwijs doorzetten, breken, een stevige schroevendraaier, een beitel, een boormachine en een hamer kwamen de koelribben netjes los (dit meen ik dus serieus).
Die beugeltjes die de ribben op de plek houden zijn van kunststof en verder vindt ik die standaard cooler met ribben erg bagger gemonteerd. Die nieuwe is gewoon schuiven klikken!
Greetingz!!!
Joey
- Elke dag zat is ook een geregeld leven -
Dankzij enig eigenwijs doorzetten, breken, een stevige schroevendraaier, een beitel, een boormachine en een hamer kwamen de koelribben netjes los (dit meen ik dus serieus).
Die beugeltjes die de ribben op de plek houden zijn van kunststof en verder vindt ik die standaard cooler met ribben erg bagger gemonteerd. Die nieuwe is gewoon schuiven klikken!
Greetingz!!!
Joey
- Elke dag zat is ook een geregeld leven -
Stouw hem op je videokaart, kan je die mooi verder overklokken...
Of als ventilatortje voor op je bureau in de zomer.
Of als ventilatortje voor op je bureau in de zomer.
Pagina: 1