iPhone in combinatie met Teamviewer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penskuhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09-2020
Hallo allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik teamviewer geinstalleerd op mijn Macbook Pro. Teamviewer bevalt tot nu echt super om op afstand even op mijn mac te kijken.

Er is echter een vraagje waar ik nog niet helemaal uitkom. Natuurlijk moet je mac wel aanstaan om op afstand verbinding te kunnen maken. Maar zoals ik nu kan concluderen met Teamviewer op je laptop ook altijd geopend zijn om de verbinding te kunnen maken. Klopt dit?

Ik vind dit een beetje vreemd, ik zou zeggen dat het ook anders zou moeten kunnen. Maar misschien zit ik er wel langs en verwacht ik er net iets te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Lijkt me wel dat TeamViewer moet draaien op je Mac, ja. Waarmee ga je anders verbinding leggen?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penskuhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09-2020
Ik heb pas geleden ook het programma RemoteTap gedraaid. Die installeerde in mijn voorkeurenmenu een programma wat altijd actief was. Dus daarbij hoefde dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 17:06
Je kunt ook een VNC remote app zoeken (zoals VNC Lite) dan hoeft er geen apart programma te 'draaien' op je Mac. Uiteraard wel even je VNC instellingen van OSX configureren. Voor elke app met remote functie moet je bijna een zogenaamde 'receiver' installeren én aan hebben staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Ja en dat moet natuurlijk ook nog weer werken op z'n iphone.....

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik zag hem ook teamviewer voor de Iphone. Ik gebruik teamviewer al vaker op de pc. Heel goed product (gratis). Alleen op de iPhone werkt het voor geen meter. Logisch, omdat je een resolutie van 1600x1200 niet netjes op je iPhone te zien krijgt. Maar wel grappig dat het werkt.

Youtube: DashcamNL

Pagina: 1