Ik ben bezig een remote desktop applicatie te ontwikkelen, een beetje in de stijl van mRemote (http://www.mremote.org/wiki/MainPage.ashx)
Nu ben ik bezig met de remote desktop verbinding, maar ik krijg constant de volgende error:
Exception of type 'System.Windows.Forms.AxHost+InvalidActiveXStateException' was thrown
Google geeft aan dat het kan komen omdat het object nog niet gecreeërd is.
De relevante code:
Ik heb al geprobeerd om dit:
Kan iemand me hierbij helpen ?
Nu ben ik bezig met de remote desktop verbinding, maar ik krijg constant de volgende error:
Exception of type 'System.Windows.Forms.AxHost+InvalidActiveXStateException' was thrown
Google geeft aan dat het kan komen omdat het object nog niet gecreeërd is.
De relevante code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| Imports AxMSTSCLib Public Class main Dim rdpConnection As New AxMsRdpClient7 Public Sub rdpConnect(ByVal hostname As String, Optional ByVal username As String = Nothing, Optional ByVal password As String = Nothing) Try Dim newTabPage As New TabPage() newTabPage.Text = hostname rdpConnection.Dock = DockStyle.Fill rdpConnection.DesktopHeight = newTabPage.Height rdpConnection.DesktopWidth = newTabPage.Width rdpConnection.AdvancedSettings7.AuthenticationLevel = 2 If username <> "" Then rdpConnection.UserName = username End If rdpConnection.Server = Addr.ToString rdpConnection.Connect() tcMain.TabPages.Add(hostname, hostname) newTabPage.Controls.Add(rdpConnection) Catch ex As Exception dgErrors.Rows.Add(ex.Message) End Try End Sub |
Ik heb al geprobeerd om dit:
code:
toe te voegen, maar dan krijg ik alleen een leeg tabblad...1
| rdpConnection.CreateControl() |
Kan iemand me hierbij helpen ?
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.