registreren mijn UPC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
We hebben hier in huis sinds gisteren weer een alles in 1 pakket van UPC.(internet,tv,telefoon).
Snel alles aangesloten en geïnstalleerd.Alles werkt naar behoren, behalve het inloggen op de UPC website om mijn persoonlijke gegevens te bekijken.
Ik kan wel mijn mailaccounts ed. beheren en nieuwe aanmaken.Maar het lukt me niet om via "mijn upc" te registreren met mijn inloggegevens.En ik moet eerst registreren alvorens ik kan inloggen.Ik krijg steeds weer de volgende melding in zowel FF als IE.

"[ServletException in:/cust/pu/reg/regpage2DefaultPanel.jsp] Error getting property 'reg' from bean of type com.upccorp.upcimweb.actions.NewRegistrationBean' "

Natuurlijk kan ik "even" bellen à €0,10/minuut(ook mijn volgende stap).....Maar ik dacht, misschien is er hier iemand die dit kan verklaren.Of dat het misschien wat langer duurt voordat alle gegevens zijn doorgevoerd bij UPC, want ook het eredivisie live pakket werkt namelijk nog niet.(ook een reden waarom ik mijn gegevens op de upc site even wou inzien)

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 17:29
Verwijder je tijdelijke internetbestanden en cookies.
probeer het opnieuw
Werkt het niet. dan later nogmaals proberen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Wylana schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:13:
Verwijder je tijdelijke internetbestanden en cookies.
probeer het opnieuw
Werkt het niet. dan later nogmaals proberen.
Dat was ook mijn idee, en dus ook al 2x geprobeerd......zonder resultaat overigens.Ik wacht morgen nog even af, en dan maar bellen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Ik heb het zelfde probleem als wat jij hier omschrijft, als ik mij wil aanmelden voor Mijn UPC.

Wel werkt bij mij alles al 3in1 pakket. Mss is het een tijdelijke server probleem ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik mij registreerde voor ''Mijn UPC''...dacht ik ook dat ik het gelijk kon gebruiken.
Er staat mij bij dat UPC eerst jou aanvraag voor ''Mijn UPC'' moet bevestigen per mail en dan kan je het pas gebruiken. Dat kan wel een weekje duren geloof ik...het is niet anders. Suc6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Ik heb het inmiddels via de optie met klantnummer en achternaam gedaan.En dat werkt meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

kendo schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:01:
Ik heb het inmiddels via de optie met klantnummer en achternaam gedaan.En dat werkt meteen.
Ik heb het via jouw manier gedaan, en het werkte gelijk.
Ook het bevestigen was zeer snel, daarna me upc email toegevoegd
Pagina: 1