[TinyMCE] Aanpassen breedte van inspringen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
De indent van de TinyMCE waar de laatste Wordpress van gebruik maakt zorgt ervoor dat de tekst met 30px inspringt. Omdat TinyMCE de code hard in de html zet (<p style="margin-left: 30px">) kan ik er zo geen class of id aanhangen.

Ik heb tiny_mce.js en wp-tiny_mce.js even geopend en gezocht naar de indent waar ik in beide bestanden 1x 30px tegen kwam. Als ik dit wijzig in 15px dan werkt het alleen niet. Hij blijft een marge van 30px geven.

Weet iemand hoe ik de marge van TinyMCE kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:45

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Weet je zeker dat je niet met een gecachte versie van die JS files aan het werken bent?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Staat gewoon in de documentatie onder configuration hoor :? Dat was wel 2 seconden zoeken.

[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 11-03-2010 12:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
MueR, je hebt inderdaad gelijk. Ik had de aanpassing dus wel gemaakt, maar de browser heeft het gecached. Ik was in de veronderstelling dat het server side was, maar het is natuurlijk javascript |:(

In ieder geval opgelost dus, het werkt perfect! :)

En RobIII, het was voor jou wel 2 seconden zoeken, maar je kunt altijd iets snel vinden als je weet waar je moet zoeken. Ik heb er langer dan een uur naar gezocht. Niet wetende dat er een hele wiki over is. (waar ik overigens niks aan had omdat de code niet overeen komt met de code uit mijn tinymce.js bestand) Maar in ieder geval wel bedankt voor je reactie! :*)