Toon posts:

chello blijft onbegrijpelijk...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zette vanmorgen m'n bak aan, bleek dat ik niet meer op internet kon. Gebeurt wel vaker bij chello, maar goed, 's morgens om 9 uur is dat toch wel vreemd, meestal gaat het dan kats snel. Dus ik kijken bij winipcfg...heb ik een IP gekregen van 192.128.84.120? wtf? Ik heb toch altijd 213.46.140.48? Dus ik alles wissen en overnieuw instellen...nog steeds dat vage IP. Ik word pissig en stel alles handmatig in volgens de chello-installatiebrief...still no luck :(

Anderhalf uur later reboot ik m'n bak weer, krijg ik een IP van 213.42.138.188? Huh? Ik dacht dat je bij chello altijd hetzelfde IP kreeg (was tenminste al heel lang hetzelfde) en als het gewijzigd werd, gebeurde dat toch om de maand? Ik heb nu ook ineens kats andere gateways enz. en volgens mij is het zootje ook zwaar trager geworden...iemand een idee wat er aan de hand is? 'k wil m'n ouwe IP terug! :'(

Verwijderd

bij @home hetzelfde

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59
192.128.84.120 :?
Dat is een lokaal IP.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:39
Op donderdag 08 maart 2001 13:49 schreef nare man het volgende:
Ik zette vanmorgen m'n bak aan, bleek dat ik niet meer op internet kon. Gebeurt wel vaker bij chello, maar goed, 's morgens om 9 uur is dat toch wel vreemd, meestal gaat het dan kats snel. Dus ik kijken bij winipcfg...heb ik een IP gekregen van 192.128.84.120? wtf? Ik heb toch altijd 213.46.140.48? Dus ik alles wissen en overnieuw instellen...nog steeds dat vage IP. Ik word pissig en stel alles handmatig in volgens de chello-installatiebrief...still no luck :(

Anderhalf uur later reboot ik m'n bak weer, krijg ik een IP van 213.42.138.188? Huh? Ik dacht dat je bij chello altijd hetzelfde IP kreeg (was tenminste al heel lang hetzelfde) en als het gewijzigd werd, gebeurde dat toch om de maand? Ik heb nu ook ineens kats andere gateways enz. en volgens mij is het zootje ook zwaar trager geworden...iemand een idee wat er aan de hand is? 'k wil m'n ouwe IP terug! :'(
Ik weet niet waar je zit, maar ben blij dat je van dat 213.46.*.* Ip adres af bent, dat is het oude gelrevision gebied, en dat is zwaar bagger. Hoogstwaarschijnlijk is je VLAN geslpitst, en heb jij een ander IP gekregen, of je draait Win ME en die TCP/IP stick heeft weer eens liggen fucken en daardoor kwam je tijdelijk in een Discover/offer loop, en kwam je d'r later weer uit met een ander IP.

Zoiets gok ik.. :?

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

ej, nare man.. woon je ook bij zutphen in de buurt ofzo? ik had namelijk eerst ook 213.46.nog wat ipadres, en nu opeens een 62.163.nogwat ip.