Ik zette vanmorgen m'n bak aan, bleek dat ik niet meer op internet kon. Gebeurt wel vaker bij chello, maar goed, 's morgens om 9 uur is dat toch wel vreemd, meestal gaat het dan kats snel. Dus ik kijken bij winipcfg...heb ik een IP gekregen van 192.128.84.120? wtf? Ik heb toch altijd 213.46.140.48? Dus ik alles wissen en overnieuw instellen...nog steeds dat vage IP. Ik word pissig en stel alles handmatig in volgens de chello-installatiebrief...still no luck 
Anderhalf uur later reboot ik m'n bak weer, krijg ik een IP van 213.42.138.188? Huh? Ik dacht dat je bij chello altijd hetzelfde IP kreeg (was tenminste al heel lang hetzelfde) en als het gewijzigd werd, gebeurde dat toch om de maand? Ik heb nu ook ineens kats andere gateways enz. en volgens mij is het zootje ook zwaar trager geworden...iemand een idee wat er aan de hand is? 'k wil m'n ouwe IP terug!
Anderhalf uur later reboot ik m'n bak weer, krijg ik een IP van 213.42.138.188? Huh? Ik dacht dat je bij chello altijd hetzelfde IP kreeg (was tenminste al heel lang hetzelfde) en als het gewijzigd werd, gebeurde dat toch om de maand? Ik heb nu ook ineens kats andere gateways enz. en volgens mij is het zootje ook zwaar trager geworden...iemand een idee wat er aan de hand is? 'k wil m'n ouwe IP terug!