Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn verbinding.
Ik heb een Toshiba Satalithe a200 1nh. Knopje van de draadloze verbinding brand
Heb Windows Vista Home Premium servicepack 2
Dit probleem is er ook als ik een kabel aan hang

Er is trouwens wel verbinding volgens de ikoontje,maar ik kan geen internet verbinding krijgen. Hij zegt dat de verbinding uitstekend is en ook dat ik lokaal als internet verbinding heb. Terwijl ik geen internetverbinding heb.

Mijn vriend die ook verbinding maakt met zijn laptop heeft geen last.

Na 13 a 20 minuten wordt de verbinding verbroken,als ik normaal aan het surfen ben.
Zet ik hem op internet radio dan speelt ie gewoon door. Ook als ik via uitzending gemist een programma wil zien
heb ik ook geen problemen. Dan speelt ie gewoon door. Is de aflevering afgelopen en wil ik naar internet dan lukt
het niet.

Het enigste wat helpt is de laptop afsluiten en hem opnieuw opstarten dan lukt het weer om verbinding te krijgen.

Wat heb ik gedaan

1.Mijn draadloze adapter is Atheros AR5007Eg Wireless network adapater (laatste versie binnengehaald)
Bij Energie heb ik

" De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" uitgeschakeld

2.Ook virusscanner en spyware laten checken. Dit was allemaal ok
Ik gebruik Avira en die van Windows en ook Superantispyware

3. Ander profiel met admin rechten toegevoegd,maar ook die heeft na 13 - 20 minuten last dat de verbinding wordt
verbroken

4.Het programma van KPN Mail en Internet assist kan het niet oplossen.
Daar wordt gekeken naar de internet verbinding en ip wordt vernieuwd,maar dat helpt ook niet via Windows.
Het enigste wat helpt is de computer helemaal opnieuw op te starten.

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ipconfig /all doe dan heeft mijn vriend zijn laptop 3 regels meer

Namelijk

Ik zag dat mijn vriend 3 regels meer heeft staan.

Namelijk de

- Link Local IPv6 adres
-DHCPv6 IAID
-DHCPV6 client DVID

Kan het daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkiedulkie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 06:54
Ik heb ergens vorig jaar ook zo'n soort probleem gehad. Op de een of andere manier gingen lopende sessies gewoon door maar nieuwe sessies lukte niet.

KPN had iets in de modem aangepast en toen werkte het weer. Ik weet natuurlijk niet of jij hetzelfde hebt.

Het lijkt me sterk dat het iets met IPv6 te maken heeft. IPv6 kun je inschakelen bij de eigenschappen van de LAN-verbinding.