Voor een webapplicatie wil ik graag dat een pdf document direct in een iframe in IE getoond wordt. In de meeste omgevingen lukt dit prima, maar bij een bepaalde klant blijft de 'Wilt u dit document openen of opslaan' melding terugkomen. Op het moment dat je op openen klikt wordt de pdf juist geladen in het iframe. De checkbox 'altijd waarschuwen bij openen van dit type bestand' ontbreekt, anders zou ik deze uitvinken en zou het moeten werken volgens mij.
In Internet Explorer (7) staat de invoegtoepassing van Adobe Reader correct ingesteld.
Het probleem treedt alleen op binnen de Citrix-omgeving. Als ik vanaf een fat client IE opstart en naar de webapp navigeer werkt het zoals zou moeten. De externe partij die het systeembeheer doet weet niet welke instelling gedaan zou moeten worden om pdf bestanden standaard te openen in de browser. Heeft iemand een idee waar ik moet zoeken? Testen met een andere browser is niet een oplossing.
In Internet Explorer (7) staat de invoegtoepassing van Adobe Reader correct ingesteld.
Het probleem treedt alleen op binnen de Citrix-omgeving. Als ik vanaf een fat client IE opstart en naar de webapp navigeer werkt het zoals zou moeten. De externe partij die het systeembeheer doet weet niet welke instelling gedaan zou moeten worden om pdf bestanden standaard te openen in de browser. Heeft iemand een idee waar ik moet zoeken? Testen met een andere browser is niet een oplossing.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl