Hoi,
Ik heb sinds gisteren mijn pc een upgrade gegeven.
i7 860
Gygabyte GA-P55A-UD3
4Gb DDR 3
Ati 5850
Nu heb ik ook Win7 64-bits erbij genomen.
Nu ben ik deze aan het installeren, althans proberen, want het schiet niet echt op.
Ik heb 2 bestaande HDD's van 500Gb per stuk.
Nu ben ik door de cd/dvd installatie gelopen, heb mijn voormalige schijf (waar vista op stond) geformateerd en een nieuwe partitie aangemaakt.
Alles gaat prima, totdat ik opnieuw ga opstarten.
Hij loopt door tot het startup-scherm, en zodra hij wil gaan beginnen aan het weergeven van windows, klapt hij eruit en reboot opnieuw.
Dit blijft continue doorgaan.
Als ik safe mode opstart dan loopt hij wel door en geeft hij wel beeld.
Echter komt er dan een pop-up waarin staat dat hij setup niet kan voltooien in safe mode.
Ik heb al heel wat geprobeerd maar niks lukt. Ik krijg geen foutmelding en in bios staat alles goed ingesteld.
Ik heb bij google gezocht maar kan niks vinden. Kunnen jullie mij helpen?
Ik heb sinds gisteren mijn pc een upgrade gegeven.
i7 860
Gygabyte GA-P55A-UD3
4Gb DDR 3
Ati 5850
Nu heb ik ook Win7 64-bits erbij genomen.
Nu ben ik deze aan het installeren, althans proberen, want het schiet niet echt op.
Ik heb 2 bestaande HDD's van 500Gb per stuk.
Nu ben ik door de cd/dvd installatie gelopen, heb mijn voormalige schijf (waar vista op stond) geformateerd en een nieuwe partitie aangemaakt.
Alles gaat prima, totdat ik opnieuw ga opstarten.
Hij loopt door tot het startup-scherm, en zodra hij wil gaan beginnen aan het weergeven van windows, klapt hij eruit en reboot opnieuw.
Dit blijft continue doorgaan.
Als ik safe mode opstart dan loopt hij wel door en geeft hij wel beeld.
Echter komt er dan een pop-up waarin staat dat hij setup niet kan voltooien in safe mode.
Ik heb al heel wat geprobeerd maar niks lukt. Ik krijg geen foutmelding en in bios staat alles goed ingesteld.
Ik heb bij google gezocht maar kan niks vinden. Kunnen jullie mij helpen?