Hoi allemaal,
Ik denk dat ik al een conclusie heb getrokken maar ik zou graag jullie mening willen weten...
Ik heb sinds een aantal weken nu een nieuwe pc.. Ik heb heel veel problemen, ik zal een opsomming maken van de gekke dingen die er allemaal gebeuren..
Hardware:
Moederbord: Gigabyte GA-M720-US3
Processor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition @3.20 GHz
Geheugen: GEIL 4GB DDR2-800
Harde schijf: Samsung SP502 volgens mij
Grafische kaart: ATI Radeon Sapphire HD5770 Vapor-X Overclock Edition (Niet overclocked)
Groetjes, de man die het ook niet meer weet
Ik denk dat ik al een conclusie heb getrokken maar ik zou graag jullie mening willen weten...
Ik heb sinds een aantal weken nu een nieuwe pc.. Ik heb heel veel problemen, ik zal een opsomming maken van de gekke dingen die er allemaal gebeuren..
- Aangaan gebeurd ongeveer 8 keer opnieuw voordat mijn pc naar de POST gaat (Lijkt me een probleem met het moederbord)
- Als ik iets download en ik wil het uitpakken krijg ik CRC error en dan word er gezegd dat het bestand beschadigd is.
- Toen ik mijn harde schijf in poort SATA1 had zitten werkte alles redelijk tot slecht, toen hij in SATA2 zat begon het gedoe al na het opstarten van msn en dergelijke
- Als ik iets op mijn vaders pc download en uitpak gaat dit zonder problemen, download ik iets bij mijn vader en wil ik het op mijn pc uitpakken, krijg ik weer CRC errors.
- Als ik een tijdje bezig ben gebeurd het wel eens dat mijn hele beeld een beetje blauwig word en mijn muziek stottert, een vastloper dus, soms ook al na een minuut
- Aero word constant maar aan en uit gezet (Windows 7)
- Firefox en Thunderbird crashen om de haverklap en msn wilt ook nog wel eens crashen.
Hardware:
Moederbord: Gigabyte GA-M720-US3
Processor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition @3.20 GHz
Geheugen: GEIL 4GB DDR2-800
Harde schijf: Samsung SP502 volgens mij
Grafische kaart: ATI Radeon Sapphire HD5770 Vapor-X Overclock Edition (Niet overclocked)
Groetjes, de man die het ook niet meer weet