Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de omnia pro met abbonement, maar zonder internet abbonement.
Maar nu ben ik dus benieuwd hoe dat werkt met wifi.
Wanneer zie je het verschil tussen betaald internet en wifi. En kun je betaald internet ook uitzetten zodat je alleen met wifi op internet kan en dus niet ongemerkt een vermogen betaald aan internet.

Wie kan me helpen?!!
Bedankt:)

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:45
Allereerst een hartelijk welkom op GoT!
Aangezien dit geen simpele vraagbaak website is, verwachten we eerst wat info van jou kant. Zo kunnen we je ook gerichter helpen.

o.a. wat heb je zelf al onderzocht (google / handleiding)
wat heb je daarvan al geprobeerd, en wat lukte er niet?

Dit alles naar aanleiding van het regelement om alles hier netjes te houden op het forum: Windows Based Mobiles & PDA's Beleid

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:36
Grootste verschil is dat wifi niet overal is en mobiel internet wel (denk aan bv onderweg in de trein) en waarschijnlijk in snelheid (wifi is meestal sneller dan mobiel).
Er zijn verder ook hele simpele programmatjes waarmee je je mobiel internet kan uitschakelen. Dit is vooral handig als je per MB betaald of wanneer je in het buitenland zit.
Verder is het aan te raden om een onbeperkte internet bundel te nemen, dan hoef je niet op je verbruik te letten (dus ook niet als je thuis bent).

[ Voor 8% gewijzigd door Prulleman op 11-03-2010 14:58 ]

Strava