Vraagje over de verwerking van ingebrachte nieuwstips.

Pagina: 1
Acties:

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:41
Een paar dagen geleden las ik op engadget nieuwe informatie over een tablet opgezet door microsoft. Het ziet er ongelofelijk goed uit, het blijven gerenderde filmpjes natuurlijk maar toch zit er behoorlijk wat potentie in. Dan heb ik het over dit artikel: http://www.engadget.com/2...xclusive-pictures-and-de/

Nu leverde ik dit in als nieuwstip alleen was het al ingeleverd. Maar ik heb het nog steeds niet voorbij zien komen op Tweakers en ben ook wel redelijk nieuwsgierig waarom niet? Er zijn genoeg artikelen die, in mijn ogen dan wel, veel minder belangrijk zijn.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
walletje-w schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:06:
Een paar dagen geleden las ik op engadget nieuwe informatie over een tablet opgezet door microsoft. Het ziet er ongelofelijk goed uit, het blijven gerenderde filmpjes natuurlijk maar toch zit er behoorlijk wat potentie in. Dan heb ik het over dit artikel: http://www.engadget.com/2...xclusive-pictures-and-de/

Nu leverde ik dit in als nieuwstip alleen was het al ingeleverd. Maar ik heb het nog steeds niet voorbij zien komen op Tweakers en ben ook wel redelijk nieuwsgierig waarom niet? Er zijn genoeg artikelen die, in mijn ogen dan wel, veel minder belangrijk zijn.
Lijkt er op dat een andere submitter je simpelweg voor was... nieuws: 'Microsoft Courier draait op Tegra 2-cpu en Windows CE 6'

Voor de rest verschilt het uiteraard enorm per persoon welke artikelen al dan niet belangrijk zijn. Dat een artikel niet nieuwswaardig is, hoeft overigens niet de reden te zijn dat een nieuwssubmit niet wordt uitgewerkt: het nieuwtje kan bijvoorbeeld te oud zijn, of hij is onopgemerkt gebleven (het blijft mensenwerk ;) ). Maar dat was op jouw nieuwtje dus niet van toepassing.

Ik ben helemaal geen stagiair

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:41
Ehm, nu schaam ik me wel een beetje. Ik heb serieus overal op tweakers gezocht en kon het niet vinden. Blijkt dat ik de naam verkeerd getypt heb. |:(

laten we het er maar op houden dat het de beste kan overkomen O-)