Word document terugkrijgen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huub8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06-2021
Ik heb vandaag een word bestand (.docx) uit mijn email geopend, dus niet op opslaan gedrukt maar op openen. Vervolgens heb ik vanalles veranderd en op opslaan gedrukt, nu kan ik het echter niet meer vinden aangezien ik dus niet een locatie heb gekozen, en ik denk dus dat hij in één of andere temporary map staat, maar ik weet niet welke.

Ik heb al op google gezocht, maar kan ik alle mappen die ik daar kon vinden niet het bestand vinden, verder heb ik ook al de zoekfunctie geprobeerd en in de prullenbak gekeken...

Weet iemand of het nog terug te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verborgen mappen aanzetten en op je schijf zoeken naar *.docx? Sorteren op laatst gewijzigd, moet hij toch te vinden zijn?

Vanuit word kan je wel je laatste 5 geopende bestanden zien, staat hij daar niet tussen? Of je recente documenten? (vanuit start menu).

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 10-03-2010 19:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Al in Word gewoon het laatst geopende document teruggehaald? Anders staat het in XP meestal in een folder ergens in je Documents and Settings folder:
C:\Documents and Settings\usernaam\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Outlook\naam

Maar waar heb je precies gekeken? Alleen zeggen "ik heb gezocht" is veel te vaag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanuit welke mailclient?
het kan bij sommige clients immers voorkomen dat wanneer deze afgesloten worden, het (eventueel verder aangepaste en opgeslagen) bestand samen met de tijdelijke map verwijderd wordt en dus niet meer teruggehaald kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 11:33
Als het via webmail was kun je in IE via

extra --> internet opties --> knopje 'instellingen' onder 'Browsegeschiedenis' --> knopje 'bestanden weergeven'

een heel eind in de goede richting komen meestal. Die map en de submappen doorzoeken wil vaak helpen.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1