Ik heb een eigen emailadres via strato. Ik maak altijd gebruik van imap omdat ik mijn mail wil inzien op verschillende apparaten.(computer, laptop, iphone).
Dit werkt eigenlijk altijd geweldig. Maar sinds gisteren ontvang ik geen mail meer in mijn postvak in via imap op mijn computer met outlook 2007. op mijn iphone ontvang ik ze wel gewoon. Daarnaast heb ik ook nog wat mappen aangemaakt en daar ontvangt hij wel nieuwe email.
Ik heb al contact opgenomen met strato, maar die weten ook niet wat het probleem is.
Ik heb geen virusscanner op het moment. Heb wel windowsfirewall aan, maar zoals ik al zei hij deed het altijd.
Ik heb via google al wat gezocht maar ben niet een probleem tegen gekomen, dat die van mij omschrijft.
Heeft er iemand een idee hoe dit kan komen?
Ik heb dit nu opgelost door het account uit Outlook te verwijderen en weer opnieuw toe te voegen. Maar om dit nu elke keer te moeten doen als dit probleem zich voordoet. Is ook niet alles.
[
Voor 10% gewijzigd door
MrBlueEyes op 11-03-2010 16:21
]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80