Windows 7 Externe HD Automatisch afspelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef 54
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 19:35
Aan mijn PC is constant een externe USB harde schijf aangesloten. Sinds ik de laatste update van Windows 7 gedaan heb zit ik met het volgende probleem. Telkens als ik de PC opstart komt er zodra WIndows is gestart een scherm 'Automatisch afspelen' voor de externe USB harde schijf. In het Configuratiescherm heb ik bij 'Automatisch afspelen'al gekeken naar de instellingen daarvan, maar daar staat de externe USB harde schijf NIET bij. Ook bij de eigenschappen van de externe HD zie ik niets over automatisch opstarten.
Is er een manier om de PC op te starten zonder dat het 'Automatisch afspelen scherm' verschijnt.

[ Voor 35% gewijzigd door Jozef 54 op 10-03-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat staat onder het "Automatisch afspelen" venster.

Of ga naar Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Automatisch afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef 54
Zoals ik al vertelde, daar staat de Externe HD NIET bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Een screendump (van alleen dat venster) zegt meer dan een omschrijving die multi-interpretabel is ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef 54
Hoe krijg ik een screendump in dit venster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Imgehosting zoals tinypic.com en dan via de img tag hierin zetten? Beetje moeite kan geen kwaad hier, er is een duidelijke FAQ waar het allemaal in beschreven staat.

Je kan altijd nog autoplay volledig uitzetten. Ik vind het zelf vreselijk irritant dat van alles automatisch start bij het aansluiten van een USB stick of laden van een CD/DVD.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1