Toon posts:

Computer keuze 2

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Eerst zal ik even vertellen wat ik Precies met mijn Systeem wil.
Ik wil met de computer kunnen gamen de nieuwste games maar het hoeft niet altijd op full quality
Verder moet Photoshop Flash en compile programma´s er op kunnen draaien
Want ik ga een opleiding applicatie ontwikkeling doen.
De computer staat ook veel aan dus moet tegen warmte kunnen.
De computer staat ook in een warme ruimte.

• Intel® Core™ i5 Processor 750 2.66 GHz
• Legitieme Windows® 7 Home Premium
• 4096Mb DDR3 1333 Werkgeheugen
• ATI HD4350 HDMI 512MB
• 1000 GB SATA II harde schijf
• 22 speed DVD +/- ReWriter
• Geheugenkaartlezer
• Geïntegreerde 5.1 Audio & 10/100/1000 LAN
• Toetsenbord en optische muis

Is dit voldoende om mijn wensen te voldoen?
Dit is een samengestelde computer door een winkel!
De verkoper zei dat ik hier de nieuwste games op kan spellen in medium kwaliteit.
Of raden jullie mij toch een andere computer aan?

Alvast bedankt,

Casper

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is er mis om Computer keuze verder aan te vullen?

Of heb ik iets volledig essentieels gemist in het andere topic waardoor je dus genoodzaakt bent om een nieuwe te openen?

Afhankelijk van je wensen/eisen, raad ik je toch eens aan om dan maar reviews op internet te Googlen van de componenten die je zelf verzint of die je aangeboden krijgt van een verkoper/winkel.

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 10-03-2010 16:19 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik vroeg me af
Of ik met deze computer wel de nieuwste games kan spelen omdat dit een
i5 processor is en een 512mb video kaart
maar verder heb ik er ook geen verstand van.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nou, niet echt mogelijkerwijs... Het is een kaartje van grofweg 7 tientjes met DirectX 10.1. Als je bijvoorbeeld eens andersom te werk gaat, zie je dat veel nieuwe games op de doos of op internet "Minimum" en "Recommended" requirements hebben staan. Pak die er dan eens bij en ga dan eens puzzelen met de PriceWatch of de BBG wat je allemaal nodig hebt om in ieder geval de nieuwste games te kunnen spelen.

Dat je ergens geen verstand van hebt: best, kan gebeuren. Maar ik mis de inzet om bijvoorbeeld een vraag op te leveren zoals "ik heb deze en die review gelezen van dat type GPU en ik vraag me af of ik daar nog extra voordeel van heb bij bijvoorbeeld Photoshop".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:32:
maar verder heb ik er ook geen verstand van.
Dat blijkt :z (no offence)

Kijk eens in de BBG-topics rond. Daar vind je ook de [BBG aanschaf]-topics waar je dit soort vragen kunt stellen.

De videokaart vind ik wel een beetje matig, daar kan je een beetje mooi spel (à la crysis) echt niet mee op medium spelen. Dan heb je eerder een HD4670 / HD5670 / HD5750 nodig (in volgorde van goed naar beter, maar nog geen high-end). De 512MB is niet eens zo erg, 1GB heeft eigenlijk alleen meerwaarde op de HD5750 en hoger. Geheugen zegt niet zo veel over de prestaties van een GPU, het wordt zelfs veel als marketing gebruikt (goedkope prut-GPU met heel veel geheugen om het beter te laten lijken). Ook is een i5 750 ruim voldoende om alle moderne games op te spelen en vloeiend je andere taken uit te kunnen voeren, het is gewoon een zeer snelle CPU.

[ Voor 15% gewijzigd door bwerg op 10-03-2010 16:44 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica