Ik zit nu sinds 2 dagen op deze laptop te werken met OpenOffice 3.1 erop. Laptop is 2e hands en verder gewoon in orde, echter lijkt hij wat vreemde kuren te hebben, die ertoe lijden dat Writer nu al meerder malen zonder duidelijke reden ineens afsluit of niet kan opslaan. Heeft me al meerdere bestande gekost. Verder lijkt de rest van de PC na deze crashes ook van slaag te zijn.
De klachten zijn:
Writer sluit ineens af, en kan erna bestanden niet herstellen
Als ik wil opslaan, wordt het betreffende venster niet geopend, of ik krijg een raar lijstje zonder verder enige inhoud erin.
Ik kan niet eens meer mappen openen, PC geeft wel laadicon weer, maar geen map. Ook andere applicaties hebben dan rare neigingen, als ik bijvoorbeeld naar energie-beheer ga, krijg ik groot egaal vlak zonder opties, terwijl dit klein vlak moet zijn 3 opties en uitleg ervan.
IE werkt nog wel, en kan nog tabbladen openen.
Windows Update hangt zichzelf ook op, ik kan daar nu niks meer selecteren.
De Specs:
Windows Vista HP
Toshiba Satellite met Intel Pentium Dual-Core, verder specs weet ik zo niet, maar kan ik wel opzoeken.
Maar weet iemand wat deze rare crashes veroorzaakt. Het lijkt bij Oo te beginnen, dus vandaar dat ik het topic hier open
De klachten zijn:
Writer sluit ineens af, en kan erna bestanden niet herstellen
Als ik wil opslaan, wordt het betreffende venster niet geopend, of ik krijg een raar lijstje zonder verder enige inhoud erin.
Ik kan niet eens meer mappen openen, PC geeft wel laadicon weer, maar geen map. Ook andere applicaties hebben dan rare neigingen, als ik bijvoorbeeld naar energie-beheer ga, krijg ik groot egaal vlak zonder opties, terwijl dit klein vlak moet zijn 3 opties en uitleg ervan.
IE werkt nog wel, en kan nog tabbladen openen.
Windows Update hangt zichzelf ook op, ik kan daar nu niks meer selecteren.
De Specs:
Windows Vista HP
Toshiba Satellite met Intel Pentium Dual-Core, verder specs weet ik zo niet, maar kan ik wel opzoeken.
Maar weet iemand wat deze rare crashes veroorzaakt. Het lijkt bij Oo te beginnen, dus vandaar dat ik het topic hier open
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!