Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een vaag probleem waar ik nu al heel lang mee bezig ben geweest om te verhelpen alleen dat is me nog nog niet gelukt. Het idee is om een cod4 dedicated server thuis te hosten waar ook een mod op zit. Dit was me gelukt en hij liep als een malle , bij deze test stond ook alles op PASS en ik zag de server in-game

http://www.anarchic-x.com/cod4_server_audit/

maar: Toen ik een week op vakantie was geweest en ik de server weer opnieuw te draaien , terwijl ik niks verandert had , zag ik de server niet meer IN-GAME en ook stond dit bij de bovengenoemde test

FAIL: Your server is not listed on the Activision master server list. If you recently patched, you may need to take your server offline for 10-20 minutes. Make sure your server can communicate with the master server.

masterpos = -1 / 11758

Toen kwam ik erachter dat het interne Ip was veranderd en dit heb ik bij de router aangepast , verder heb ik zonder firewalls getest en alle betreffende poorten open gezet. Ik heb de server ook al voor langere tijd laten draaien maar geen succes.

De server is wel LOCAL te zien maar niet op het Internet.

MAAR:

Ik ben erachter gekomen dat ik nog niet geprobeerd heb om het poort nummer van mijn server van 28960 naar 28930 te veranderen. Maar ik weet ook niet hoe dit moet > Als iemand precies weet hoe je je servers poort nummer verandert zou dat heel fijn zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Het topic heb ik een schop naar de juiste sectie gegeven en staat nu dus in Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Danku :D