Verwijderd

Topicstarter
Heb wat computer geheugen in mijn laptop gedaan Laptop was i.t.t. wat ik dacht niet uit maar zat in de sleep stand. Deed het nieuwe geheugen erin en toen kwam ik daarachter. Oude geheugen erin en hij start niet op.
Wat kan er stuk zijn? De computer gaat aan maar alles blijft zwart, de hd leest 1 seconde (lampje brandt) verder niks.

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:04
probeer je geheugen er weer eens uit te halen?

zet je pc dan echt uit, installeer je geheugen en probeer de bios in te komen

ook zou iets meer informatie wel van pas kunnen zijn, je noemt namelijk totaal geen specificaties.

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:15
Als je 2 slots hebt, kan je nog proberen om het geheugen in een ander slot te proberen. Probeer ook eens of het nieuwe geheugen wel werkt in één van de 2 slots, zonder de oude module te gebruiken. Mocht het niet werken vrees ik voor je moederbord.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zoals Frank B hierboven schrijft vrees ik ook dat het moederboard gesneuveld is want iets erin prikken onder spanning kunnen ze helaas niet goed tegen.

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:15
Moet eerlijk toegeven dat het mij ook wel eens is overkomen. Gelukkig toen geen blijvende schade maar dat is natuurlijk geen garantie dat het zomaar kan.

• lutjes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02 17:32
zoals al genoemd iets erin prikken als het ding nog draait is niet gezond heb het zelf al meegemaakt weer een moederbord kapot (was al het 2e bord dat zo kapot ging). probeer wat Frank_B zegt anders word 't wss een nieuw moederbordje
Pagina: 1