Persoonlijke adreslijst exchange niet weer te vinden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende "vreemde" probleem.

Situatie:
1x SBS 2003 server met exchange
4x werkstation Xp Professional

Op locatie is een werkstation vervangen voor een nieuwe met hierop Windows XP Professional ook.
Shares ingesteld bedrijfsapplicatie ingestalleerd enz. dit werkt allemaal
In Outlook de exchange account toegevoegd en de extra postvakken die erin stonden.
Nu is het zo dat bij de contactpersonen ik van alle gebruikers de contactpersonen zie

Contactpersonen - gebruiker 1
Contactpersonen - gebruiker 2
enz.

Bij het werkstation waar het om gaat staat ook de lijst met alleen "contactpersonen", dit moeten volgens mij de contactpersonen zijn van de gebruiker om dit werkstation maar volgens meneer niet.
Ik heb al zitten zoeken bij gedeelde contactpersonen en dergelijke maar ik kan geen andere contactlijsten vinden. Op het oude werkstation stond Outlook 2000 en op de nieuwe 2003 maar dit moet volgens mij geen verschil maken.

Herkend iemand dit probleem of heeft iemand dit wellicht eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danicom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06-2017
Heb je cache aanstaan?
Dan duurd het namelijk een dag voordat de algemene adreslijsten verschijnen.

Serverkast.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de cache heb ik ook al een keer uitgezet, hiermee was ik bekend dat hij ze dan niet gelijk weergeeft.
Echter lijkt het mij vreemd dat de lijst ineens weg zou zijn omdat deze gewoon binnen exchange wordt opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:23

LegacyCode

De crack van de division

Heb je het volgende al geprobeerd?
Tools->Accounts->Add Additional Address Book->Outlook Addressbook
Vervolgens Outlook even herstarten en dan moet je Contacts terugzien in de adresslist, het duurt wel nog even (luttele seconden) vooraleer ze volledig ingeladen zijn.

De lijst wordt idd op Exchange opgeslagen, maar Outlook gebruikt hem vreemd genoeg standaard niet.

[ Voor 15% gewijzigd door LegacyCode op 10-03-2010 18:26 ]

legacycode.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

Zou het niet kunnen zijn dat de gebruiker op de oude PC een lokaal .pab bestand in zijn profile had staan, en dat deze nu niet meegekopieerd en gekoppeld is?

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik het probleem van Legacycode even proberen.

Wat betreft het .pab bestand, dit moet ik nakijken, mocht het zo zijn is het terug kopieren hiervan dan voldoende? En staat dit bestand gewoon in de outlook map (Doc &set\gebruiker\Local set\App\Microsoft\Outlook) of ergens anders?

Alvast bedankt weer voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beide opties geprobeerd maar het persoonlijke postvak vind ik nog niet terug.
Nog andere suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost.
Bleek dat de gebruiker lokaal op zijn pc ergens een *.wab adresboek had rondzwerven welke hij gebruikte en deze worden dus niet in exchange opgeslagen. Bestand in Windows adresboek geladen en nu kan hij ze weer gebruiken. Bedankt voor de reacties.
Pagina: 1