Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Via een usb stick kan je je bios updaten, ff op google naar hp format tool zoeken en win98boot, en daarna de zipfile van asus op de usb disk uitpakken en pc reboten, daarna op F8 drukken zodat je de bootmenu van je bios krijgt en usb-hdd kiezen.ravw schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:46:
Ik wilde vandaag even mijn Bios update maar nu zit ik met een probleem
Ik kan het programma van Asus Moederbord : Asus M2A-VM bios update niet instaleren op een Windows 7 64 bits versie ..
Er is wel een bios er voor uit (Revision 2302) heb zelf nog iets van Revision 1501
iemand dus weet hoe ik nu en Bios opdate kan doen?
Want met het bijgeleverde software , en ook die op de site staan werken niet met Windows 7 64 bits .
en wat heeft een BIOS update precies met Windows te maken?
Helemaal niks nee
[search=BIOS update zonder windows] en alle relevante resultaten staan NIET in WOS, dat had al een aardige hint geweest
Windows 7 BIOS tools
>>> PMG
Helemaal niks nee
[search=BIOS update zonder windows] en alle relevante resultaten staan NIET in WOS, dat had al een aardige hint geweest
Windows 7 BIOS tools
>>> PMG
[ Voor 14% gewijzigd door alt-92 op 10-03-2010 16:34 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Allereerst download je de biosupdate en pakt deze uit op je harddisk waarna je het bios in gaat en EZ-flash opstart en vervolgens kan je met behulp van deze tool de biosupdate laden vanaf je harddisk. Dit is sowieso de beste methode en beter niet via Win7 een bios flashen, dit omdat er op de achtergrond bv virusscanners of firewalls het flashen kunnen verstoren.