Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325419

Topicstarter
Jo,

ik speel PS3 via mijn acer h233h ..
Maar de ingebouwde speakers trekken op niet veel, dus wil ik mijn headset hier op aansluiten.. Ik heb op mijn scherm alleen een LINE IN (blauwe gaatje), hoe kan ik mijn headset aansluiten?

Heb het trouwens over een gewone headset, dus met 2 jacks, een groentje en een roodje..

Alvast ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:55

FeaR

In GoT we trust

Line-in is om geluid het scherm in te sturen, jij wilt geluid juist uivoeren dus met die line-in ingang gaat het niet werken.

De PS3 ondersteunt sowieso geen audio in over analoge ingangen, dus aan de roze 3,5mm jack heb je al niets. Je kan wel gewoon de Multi-AV Out van de PS3 gebruiken om daarmee het geluid uit de PS3 te voeren en dan via de headset te laten klinken. Wel een verloopje van twee maal RCA naar 3,5mm jack kopen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zoals dit dan bedoel je:
Afbeeldingslocatie: http://www.psylins.co.uk/shop/shopimages/products/normal/Cable-470.jpg
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:43

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja die heb je dan nodig en deze ook:

Afbeeldingslocatie: http://kabeltje.com/images/AC-027GOLD.JPG

http://kabeltje.com/2-x-r...female-verguld-p-348.html

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Zoiets inderdaad, maar dan moet je ook nog een verloopje hebben om van die twee maal RCA een female aansluiting te maken. Dit omdat de kant van de Multi AV-Out al male is, en van het verloopje dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja ik begrijp het, dus dan loopt het als volgt..
Kabel die in PS3 zit, dus die rode witte en gele komen daar dan uit, wit en geel (zijn audio?) sluit ik aan op het stukje dat Meelobee zegt, dan langs de andere kant komt het stukje dat jij bedoelt en dan komt in die female 3.5mm jack mijn headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:43

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 325419 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:53:
Ja ik begrijp het, dus dan loopt het als volgt..
Kabel die in PS3 zit, dus die rode witte en gele komen daar dan uit, wit en geel (zijn audio?) sluit ik aan op het stukje dat Meelobee zegt, dan langs de andere kant komt het stukje dat jij bedoelt en dan komt in die female 3.5mm jack mijn headset.
Ja klopt helemaal, alleen wel de rode en witte kabel gebruiken uit de ps3. Geel is video.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNN
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-01-2015

TNN

Je kan ook een scart-out kopen,
deze steek je in je televisie.
Daarnaast koop je een verloopje als deze het eerste plaatje in dit topic.
Die stop je in de scart en dan doe je je hoofdtelefoon in de jack.
Als je dan tv kijkt, heb je ook geluid over de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TNN schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:36:
Je kan ook een scart-out kopen,
deze steek je in je televisie.
Daarnaast koop je een verloopje als deze het eerste plaatje in dit topic.
Die stop je in de scart en dan doe je je hoofdtelefoon in de jack.
Als je dan tv kijkt, heb je ook geluid over de headset.
Ik speel, zoals je kan lezen, op een PC scherm, dus met scart ben ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 325419 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:27:
[...]Ik speel, zoals je kan lezen, op een PC scherm, dus met scart ben ik niets.
Plus dat er genoeg tv's zijn die geen audio-out meer over SCART doen. Dit omdat er op veel TV's tegenwoordig één of meerdere audio-uitgangen zitten in de vorm van digitaal dan wel analoog. Maar met de Multi AV-Out van de PS3 gaat het gewoon werken. En inderdaad wel de rode en witte RCA nemen, want geel is voor beeld. Maar dat was al gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FeaR1986 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:36:
[...]

Plus dat er genoeg tv's zijn die geen audio-out meer over SCART doen. Dit omdat er op veel TV's tegenwoordig één of meerdere audio-uitgangen zitten in de vorm van digitaal dan wel analoog. Maar met de Multi AV-Out van de PS3 gaat het gewoon werken. En inderdaad wel de rode en witte RCA nemen, want geel is voor beeld. Maar dat was al gezegd :)
Ok, heb even gekeken en ik zou dit kopen:
http://www.allekabels.nl/na/0/568/Tulp-Verloopstekker.html en http://www.fnac.be/nl/Cat...pd_stockDisponivel&root=1

Als ik het goed op heb, heb ik dan alleen nog een stukje nodig zoals dit >
Afbeeldingslocatie: http://kabeltje.com/images/AC-027GOLD.JPG

Zit ik in de juiste richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nvm, doe maar slotje
ty all

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 325419 op 11-03-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-06 00:18
als je twee keer die tulp verloopstekker hebt dan werkt het daarmee toch?

En ja er is vaak wel een optie op je pc om via de line in te luisteren, maar dan moet je even kijken. Heeft je headset overigens een headset met ingebouwde volumeknop? anders hoor je alles op zijn hardst, niet echt handig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja de headset heeft een ingebouwde volumeknop..
Werkt trouwens nog niet, dus indien je wat meer kan vertellen over het geluid via de LINE IN te sturen, hoor ik dat graag!!
Pagina: 1