Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik was net bezig met het verwisselen van mijn monitor in de poorten van me video kaar Nvidea geforce 6200.
nu gebeurt er iets heel raars. als ik hem opstart gaat het beeldscherm aan en ik zie alles. me bios voorbij komen en daarna het windows xp laad scherm. maar voordat het blauwe aanmeld scherm van windows komt schakelt mijn beeldscherm uit en zegt dat ie geen signaal krijgt. als ik het weer om wissel zoals het zat doet ie nog steeds het zelfde. elke keer doet mijn beeldscherm het totdat ie bij het windows aanmeld scherm komt.

heeft iemand enig idee hoe het kan? toen ik hem afsloot deed ie het nog wel gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het al opgelost!

Kon met VNC viewer dr in komen via een andere pc en me video kaart had hem afgesteld naar me tv.

NU zit ik wel met een ander raar probleem. me 2de beeldscherm doet het al een poosje niet meer. ik was een keertje bezig en in eens viel die uit. en toen deed me poort het ook niet meer. maar nu na een her installatie doet me poort het weer wel! MAAR me beeldscherm heeft nog wel kuren. als ik ik hem aanzet zie ik heeeeel lichtjes het merk zien branden op het scherm en daarna zie ik niks meer. maar het groene led lampje geeft wel aan dat ie signaal krijgt. De voeding van het beeldscherm is in orde.

Iemand enig idee hoe ik dit kan maken?

Gaat om een 19" benq tft scherm