Ibood hunt komt eraan

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik kreeg vanmorgen een mail dat de Ihunt weer zeer binnenkort zal beginnen!
de exacte datum staat er natuurlijk niet bij maar mijn vermoedens zal het deze of volgende week vrijdag zijn!!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En wat is precies je bedoeling met dit topic?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-01 14:46

mace

Sapere Aude

Leuk, de laatste keer was hij door de week, dat schiet natuurlijk niet echt op voor werkende mensen als ik.

Alleen die site was zo brak dat ik steeds niet kon bestellen de vorige keer. :(

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:14

Hertog

Aut bibat, aut abeat

bartburg schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:51:
Ik kreeg vanmorgen een mail dat de Ihunt weer zeer binnenkort zal beginnen!
de exacte datum staat er natuurlijk niet bij maar mijn vermoedens zal het deze of volgende week vrijdag zijn!!
Waar baseer je dit op? Volgende week vrijdag vind ik niet echt 'zeer binnenkort' meer :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

We zijn achter de schermen bezig om na te denken of we de discussie van de ibood dit keer weer willen hosten (ze doen nb zelf hun forum op slot :X). Gezien het enorme gezeik van de vorige keer zullen daar -indien dat doorgang vindt- wel wat regeltjes aan gebonden zijn. Tot die tijd gaat deze op slot. Je ziet vanzelf wel een topic verschijnen (of niet). :*)

Dit topic is gesloten.