Toon posts:

[V&A] ongewenste berichten

Pagina: 1
Acties:
  • 583 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi
ene persoon blijft me lastig vallen hier en op mijn msn adres
kunnen jullie er iets aan doen
anders verdwijn ik hier van deze site
ben geen gek die dit tolereerd van niemand
gaat om Worran
als ie zo door gaat krijgt ie echt van mij alles wat ik kan bedenken naar zijn hoofd geslingerd
grt jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Met hier, bedoel je dan op het forum of via DM. En gaat het om deze persoon: Worran

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-10 20:02

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Het lijkt erop dat jij een overeenkomst (V&A) met deze persoon bent aangegaan, maar dat jij in gebreke zou zijn gebleven. Dit kunnen wij natuurlijk niet met zekerheid zeggen. T.Net fungeert in de V&A alleen als medium, en niet als controlerende partij.

Uit de algemene voorwaarden.
Tweakers.net B.V. biedt enkel de gelegenheid om verkoper en koper bij elkaar te brengen. Tweakers.net B.V. is en zal op geen enkele manier partij zijn in de daadwerkelijke overeenkomst tussen koper en verkoper. Tweakers.net B.V. kan dan ook geen aansprakelijkheid aanvaarden omtrent de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van verkopers objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen. Ook kunnen wij nakoming van de overeenkomst tussen koper en verkoper niet garanderen, noch bij een geschil bemiddelen tussen partijen.
Verder is dit niet iets wat door Forum moderators behandeld wordt, maar IMO hoort dit in Pricewatch

Ik verplaats het topic, en maakt de topicstarter daar even attent op :)

[ Voor 66% gewijzigd door Equator op 10-03-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
laat ook maar hij houdt toch niet op
ik reageer er niet op dus verder is het aan jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij blijft er ook zo lekker rustig onder he! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Heb je nou wat bij hem gekocht of niet?
Het zou natuurlijk niet netjes zijn (als het zo is) dat jij wat bij hem koopt en vervolgens niets van je laat horen of niet betaald volgens afspraak....
Nogal logisch dat hij dan een beetje pissed off is, vooralsnog is Worran een nette gerespecteerde user van GoT.Hem heb ik nog geen ongetogen woord zien zeggen typen.
Ik zou het ook niet tof vinden als ik denk dat ik wat heb verkocht, ik moet meerdere mensen afwijzen omdat er al een koop gesloten is.
Misschien wat gekocht wat je niet meer weet of bent vergeten? Gewoon normaal reageren lost veel op :)
Mail hem dat je de kaart alsnog wil hebben en direct betaald of dat je van de koop afziet met een welgemeend excuus, dan weet de verkoper ook waar die aan toe is.

Dit haal ik uit jou eigen statistieken: http://tweakers.net/aanbod/userstats/336701

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is deze persoon een klein beetje ziek in zijn hoofd

ik val helemaal niemand lastig , daar heb ik 1:helemaal geen tijd voor , en 2: waarom?

jij zou mij het geld overmaken , vorige week , vervolgens tot 2x toe gevraagd als je het hebt overgemaakt ja zeg je dan ook nog .

je krijgt een -1 om dat je na mijn dm niets meer laat horen , en nu ga je zo kinderachtig bezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm waarom moet dit op een forum eigen "uitgevochten" worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hier niet de zandbak bij de kleuterschool. Wij bieden enkel een platform en zijn geen partij. Zoek het lekker uit met elkaar, maar niet hier. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.