Call of Duty MW2 op pc of XBOX 360??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anass_12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-07-2017
Hey,

Ik speel nu Call of Duty MW2 op pc. Ik ben van plan om een XBOX360 en een plasma 32 inch aan te schaffen omdat games op XBOX volgens mij leuker zijn. Is het zo? Ik denk dit omdat er op de XBOX veel gepraat wordt tijdens de game. Om op te pc te spele, moet je altijd op een bureaustoel zitten ipv een zetel ;)
Wat vinden jullie hiervan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik vind dat het maar net van je voorkeur afhangt. Die schrikbarende conclusie heeft als resultaat dat je zelf moet kiezen.

Nee, serieus, het ligt aan jezelf. De één vindt shooters lekkerder spelen met een controller en auto-aim, de ander maakt z'n headshots drie keer zo snel met toetsenbord en muis.

Maar als ik serieus moet reageren op je post:
anass_12 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:38:
Ik ben van plan om een XBOX360 en een plasma 32 inch aan te schaffen omdat games op XBOX volgens mij leuker zijn. Is het zo? Ik denk dit omdat er op de XBOX veel gepraat wordt tijdens de game.
Dit raakt kant noch wal. Op de PC heb je net zo goed servers die voicechat ondersteunen.
Om op te pc te spele, moet je altijd op een bureaustoel zitten ipv een zetel ;)
Ook onzin, als ik een simpel spelletje wil spelen ga ik met de laptop op de bank zitten of op bed liggen, net zo makkelijk als ik op m'n Xbox speel vanaf de bureaustoel.

[ Voor 55% gewijzigd door CodeCaster op 09-03-2010 22:41 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anass_12
Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar console want ik ben het echt beu om elke keer op een bureaustoel te gaan zitten om te gamen. Na een tijdje word je moe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dan heb je gewoon een slechte stoel of bureau of staat je monitor verkeerd. Gamen op de PC is naar mijn beleving fysiek veel lichter dan op een console. De controller moet je vasthouden, terwijl bij het gebruik van een toetsenbord en muis je handen daarop rusten. Een goede bureaustoel en bureau dat zich op de juiste hoogte bevindt bieden veel meer steun dan een bank waar je lui in hangt.

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 09-03-2010 22:46 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Onzin; afhankelijk van je eigen "adhd" kan het best zijn dat je met de console ook voorover op het puntje van je zetel zit en dus sneller moe wordt of last van bepaalde spieren krijgt. Ik moet bij mezelf er in ieder geval op letten als ik een race-game speel, dat ik mijn hoofd stil hou (en niet meebeweeg met een bocht ofzo).

En eerlijk gezegd; iemand die op XBL constant zit te blaten in mijn microfoon, krijgt automatisch een "mute" van me of loopt kans door de gehele lobby gekickt te worden. Op de PC heb je nog altijd de mogelijkheid om in een private lobby te praten maar op de 360 is dat niet meer bij alle spellen het geval.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anass_12
CodeCaster schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:43:
Dan heb je gewoon een slechte stoel of bureau of staat je monitor verkeerd. Gamen op de PC is naar mijn beleving fysiek veel lichter dan een console. De controller moet je vasthouden, terwijl bij het gebruik van een toetsenbord en muis je handen daarop rusten. Een goede bureaustoel en bureau dat zich op de juiste hoogte bevindt bieden veel meer steun dan lui hangen in de bank.
De bureaustoel en de bureau zorgen niet voor de probleem, maar ik denk dat je gelijk hebt. Waarschijnlijk zit ik te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Je hebt je keuze blijkbaar al gemaakt en wil je nu een bevestiging van ons of het goed is?

Het hangt echt van persoon tot persoon waar je liever op gamed. Ik heb bijna alleen maar op de console gespeeld (PS, PS2, Xbox 360) en speel totaal niet graag games op de computer (enkel Football Manager :) )
Dat voor mij en de meeste zullen dezelfde argument geven als mij, dus aan iemand anders vragen heeft geen nut, je moet het zelf ervaren.

Verder kun je je pc zelf ook omvormen tot een xbox, koop je een xbox controller receiver, een wireless controller, een headset en je hebt een goedkoper xbox.

Het is maar wat je wilt en blijkbaar heb je eigenlijk al besloten. Let wel op dat het kan tegenvallen, dus speel eerst wat bij kameraden of de xbox je echt aanstaat want een shooter op de pc of xbox is een wereld van verschil !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Als harcore pc gamer kan ik wel zeggen dat gamen vannuit je luie bank op een console echt extreem relaxt is. Wees wel voorbereid dat er vergeleken met PC een enorm retard gehalte is. ja op de PC is het erg maar wacht maar tot je online hebt gespeeld op een console, dan pas weet je wat retard cultuur is.

Maar ik zou zeggen, doen. Groot voordeel vind ik ook dat iedereen met gelijke apparatuur speelt en dus geen voordeel. Zelfde gaat voor instellingen je hoeft niks te doen, gewoon gaan. Als pc gamer/tweaker kan ik dat zeker waarderen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Postius schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 02:50:
Als harcore pc gamer kan ik wel zeggen dat gamen vannuit je luie bank op een console echt extreem relaxt is. Wees wel voorbereid dat er vergeleken met PC een enorm retard gehalte is. ja op de PC is het erg maar wacht maar tot je online hebt gespeeld op een console, dan pas weet je wat retard cultuur is.

Maar ik zou zeggen, doen. Groot voordeel vind ik ook dat iedereen met gelijke apparatuur speelt en dus geen voordeel. Zelfde gaat voor instellingen je hoeft niks te doen, gewoon gaan. Als pc gamer/tweaker kan ik dat zeker waarderen.
Ja... Maar wel jammer dat de input-lag op menig HD-Ready tv'tje van de gemiddelde online gamer, zo gigantisch is, dat je alsnog voordeel/nadeel heb met hardware :o

En nee dat is niet overdreven, ga er maar 's naar kijken.
Een ding weet ik zeker, de toch als superlsome besturing van Killzone 2 + mijn HD tv = No go, ook niet in ' game-mode' enzo.

Echt serieus gamen -> pc
Met een stel maten, andere mensen afmaken vanaf de bank -> console.

Beste optie? Beiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Bestaan die nog, 32 inch plasma's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En om antwoord te geven op je vraag: PS3, gratis online gamen en ook nog eens een Blu-Ray spelert erin. Daarnaast volledige ondersteuning voor alternatieve controllers als je niet met een controller overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

bram1984 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:17:
En om antwoord te geven op je vraag: PS3, gratis online gamen en ook nog eens een Blu-Ray spelert erin. Daarnaast volledige ondersteuning voor alternatieve controllers als je niet met een controller overweg kan.
En daar zit meneer, helemaal in zijn eentje te spelen omdat ( stel dat je vrienden hebt ) zijn vrienden allemaal een xbox 360 hebben.

Wat maakt het uit of je een PS3 of Xbox 360 hebt, kijk naar wat je vrienden hebben en wat ze online spelen. Kijk ook naar welke spellen je aanspreken, elke console heeft exclusieve spellen. Dan hou je het een stuk langer vol, en is een stuk leuker/gezelliger. Goedkoper in aanschaf en betalen voor Live of Duurder in aanschaf maar gratis gamen. Controller hier, controller daar...

Ik speel het liefst tegen me vrienden, en laten we nou allemaal een xbox 360 hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 19-03-2010 10:20 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

anass_12 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:38:
Hey,

Ik speel nu Call of Duty MW2 op pc. Ik ben van plan om een XBOX360 en een plasma 32 inch aan te schaffen omdat games op XBOX volgens mij leuker zijn. Is het zo? Ik denk dit omdat er op de XBOX veel gepraat wordt tijdens de game. Om op te pc te spele, moet je altijd op een bureaustoel zitten ipv een zetel ;)
Je zal helaas wel moeten gaan betalen voor online play. maybe door sparen voor een ps3 een optie?
als ik jou was zou ik eerst kijken of er genoeg games op de 360 zijn die jou aanspreken en die niet te spelen zijn op je pc. als dat aanbod van games te klein is en je wilt geen 60euri per jaar neer leggen voor online gaming kun je beter voor een ps3 sparen of een mooie upgrade voor je pc waar je dan je nieuwe tv als monitor kunt gebruiken ofzo.wireles xbox controler op je pc en je hebt net zoveel plezier en online gaming for free :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het blijft toch een heerlijk forum, dat GoT:

Vraag: Moet ik A of moet ik B nemen?
Antwoord: C lijkt me de beste optie

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

PWM schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:41:

_O-
Schoot in de lach toen ik dat las :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
NeoMe schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:20:
[...]

En daar zit meneer, helemaal in zijn eentje te spelen omdat ( stel dat je vrienden hebt ) zijn vrienden allemaal een xbox 360 hebben.

Wat maakt het uit of je een PS3 of Xbox 360 hebt, kijk naar wat je vrienden hebben en wat ze online spelen. Kijk ook naar welke spellen je aanspreken, elke console heeft exclusieve spellen. Dan hou je het een stuk langer vol, en is een stuk leuker/gezelliger. Goedkoper in aanschaf en betalen voor Live of Duurder in aanschaf maar gratis gamen. Controller hier, controller daar...

Ik speel het liefst tegen me vrienden, en laten we nou allemaal een xbox 360 hebben.
Ik zie in z'n vraag niet terug wat z'n vrienden hebben. Als die allemaal een 360 hebben, dan is de keuze inderdaad snel gemaakt.
PWM schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:41:

_O-
Tsja, meedenken kan geen kwaad toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb je inmiddels al verder gekeken naar de spellen die er zijn, op PC en 360? Het lijkt mij een beetje overkill om een Xbox te kopen alleen voor MW2 :)

Overigens gaat een 32inch plasma echt niet meer lukken :) Plasma begint inmiddels bij zo'n 40 inch. LCD is natuurlijk wel in kleinere maten te krijgen.
[b][message=33669720,noline]bram1984 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:52
Meedenken is:

V: Hoe zal ik naar mijn werk gaan
A: Met de trein

Meedenken is niet:

V: Zal ik met de fiets of de auto gaan?

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 19-03-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Het kan nog veel leuker !

TS: Hoelaat zal ik je ophalen, om 19.00 of om 20.30 ?
Ik: Ja

[ Voor 26% gewijzigd door NeoMe op 19-03-2010 12:01 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gedoe over groottes... Plasma's heb je al vanaf 32" maar je moet dan alleen rekening houden dat je er niet op 3.5m ofzo vanaf gaat zitten; je ogen kunnen dan het verschil tussen 1080p of 720p niet meer onderscheiden.

@input-lag-commentaar: aangezien de meeste casual gamers een "goedkopere" Samsung of JVC LCD kopen, dan zit je inderdaad aan 2 tot 4ms. Maar ja, dat is omgerekend nog steeds 500 tot 250 fps en dat ligt dus aaaaanzienlijk hoger dan de 60fps waar de meeste games op geprogrammeerd zijn. Maar ja, er zijn ongetwijfeld mensen die het anders/beter kunnen vertellen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:05

mbr

Op de Xbox heb je geen last van cheaters (Wallhacks en autoaim etc.). Als je vrienden op de Xbox platform aanwezig zijn dan is de keuze snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Het is maar net wat je prettiger vind :P Ik speel MW2 op de PS3. Ik zit lekker op m'n bureaustoel of op m'n bed te spelen en kijk tegen een 40 inch plasma aan. (Zit er misschien 1,5/2 meter vanaf) Verder spelen veel van mij vrienden ook op de PS3 dus dan kun je lekker een party starten en met headsets aan blijven communiceren. Uiteraard is het even wennen als je een muis en toetsenbord gewend bent, maar eerlijk gezegd heb ik MW2 op de PC slechts 1x gespeeld terwijl ik toch altijd een PC gamer ben geweest. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 19-03-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Ik heb MW2 voor zowel de PC als de PS3. Alleen speel ik hem veel liever op de PC omdat ik totaal niet met de controller om kan gaan icm een shooter, andere games gaan prima. Daar moet je denk ik wel rekening mee houden.
Zal wel een kwestie van wennen zijn, maar daar heb ik geen geduld voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 19:39
ik heb MW2 nu paar keer op de xbox geprobeert, maar ik zuig er echt super hard in

op de pc kan ik toch heel wat makkelijker wat ik wil

voor mij dus, geen shooters op xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik ben zelf een hardcore PC gamer geweest, maar ik ben echt helemaal om naar de console. Nooit meer gezeur dat je hardware het niet trekt, driver problemen,enz.

Geloof me, lekker relax op de bank hangen is echt veel relaxter dan achter een bureaustoel zitten. Wat helemaal top is bij consoles, is lekker die covert ops missies split screen doen in MW2. Veel leuker dan online iig. Maar qua keuze welke console is inderdaad simpel; wat hebben je vrienden?

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

ramonlambal schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:54:
ik heb MW2 nu paar keer op de xbox geprobeert, maar ik zuig er echt super hard in

op de pc kan ik toch heel wat makkelijker wat ik wil

voor mij dus, geen shooters op xbox
Als je nou eerst eens even de Single Player modus doet op 'normaal' dan leer je aimen. Kun je daarna zeker wel online meekomen, echt goed wordt je pas na verloop van tijd als je de mappen kent en de wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
PWM schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:38:Meedenken is:

V: Hoe zal ik naar mijn werk gaan

Meedenken is niet:

V: Zal ik met de fiets of de auto gaan?
Wat zit je nu moeilijk te doen man? Ik wijs 'm alleen maar op het bestaan van een 2e console, aangezien hij niet aangeeft vrienden te hebben die allemaal een 360 hebben. Wellicht had ie daar nog helemaal niet aangedacht. Begrijpelijk ook, aangezien Microsoft zo'n beetje z'n hele marketingbudget in MW2 heeft gepompt. Daarnaast is ie misschien ook niet op de hoogte van de belachelijke constructie om voor online gaming geld neer te tellen, terwijl je je al scheel betaald aan nieuwe console-releases.
NeoMe schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:01:
Het kan nog veel leuker !

TS: Hoelaat zal ik je ophalen, om 19.00 of om 20.30 ?
Ik: Ja
:/

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 19-03-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:20:
[...]

Wat zit je nu moeilijk te doen man? Ik wijs 'm alleen maar op het bestaan van een 2e console, aangezien hij niet aangeeft vrienden te hebben die allemaal een 360 hebben. Wellicht had ie daar nog helemaal niet aangedacht. Begrijpelijk ook, aangezien Microsoft zo'n beetje z'n hele marketingbudget in MW2 heeft gepompt. Daarnaast is ie misschien ook niet op de hoogte van de belachelijke constructie om voor online gaming geld neer te tellen, terwijl je je al scheel betaald aan nieuwe console-releases.

[...]

:/
Je kan het ook anders zien. Doordat het betaald is, is heeft het net een wat hogere drempel om daar te gaan gamen. Dat is voor mij ook een reden om juist bij XBL te blijven, naast dat iedereen in mijn omgeving Xboxen heeft ;).

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

bram1984 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:20:
[...]
Maar dat gaat wel HEEL hard off-topic. De jongen wil gewoon weten wat het lekkerste speelt: pc of console 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Boeboe schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:42:
[...]

Maar dat gaat wel HEEL hard off-topic. De jongen wil gewoon weten wat het lekkerste speelt: pc of console 8)7
Dan is het antwoord simpel:

Shooters, RPG & RTS -> By far PC
Action adventures/hack&slashes ala God of War -> Consoles (tenzij je een x360 controller aan je pc hangt)

De rest? Wat je zelf vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:33:
[...]

Je kan het ook anders zien. Doordat het betaald is, is heeft het net een wat hogere drempel om daar te gaan gamen. Dat is voor mij ook een reden om juist bij XBL te blijven, naast dat iedereen in mijn omgeving Xboxen heeft ;).
Zo kun je het inderdaad ook zien, al betwijfel ik of het irritante pubergehalte (als je dat bedoeld) nu echt merkbaar minder is op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anass_12
Mudi schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 01:20:
Je hebt je keuze blijkbaar al gemaakt en wil je nu een bevestiging van ons of het goed is?

Het hangt echt van persoon tot persoon waar je liever op gamed. Ik heb bijna alleen maar op de console gespeeld (PS, PS2, Xbox 360) en speel totaal niet graag games op de computer (enkel Football Manager :) )
Dat voor mij en de meeste zullen dezelfde argument geven als mij, dus aan iemand anders vragen heeft geen nut, je moet het zelf ervaren.

Verder kun je je pc zelf ook omvormen tot een xbox, koop je een xbox controller receiver, een wireless controller, een headset en je hebt een goedkoper xbox.

Het is maar wat je wilt en blijkbaar heb je eigenlijk al besloten. Let wel op dat het kan tegenvallen, dus speel eerst wat bij kameraden of de xbox je echt aanstaat want een shooter op de pc of xbox is een wereld van verschil !!!!
heb vandaag cod op de xbox gespeeld. ik moet zeggen het is echt moeilijk om met de controller te gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anass_12
bram1984 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:52:
[...]

Ik zie in z'n vraag niet terug wat z'n vrienden hebben. Als die allemaal een 360 hebben, dan is de keuze inderdaad snel gemaakt.
[...]

De helft speelt op een pv en de anderen op ps3 en xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anass_12
Ik ga in de zomer een xbox aanschaffen. Deze ga ik gebruiken voor in de avond en de pc voor overdag.
Bedankt voor al jullie reacties! :)
Pagina: 1