Life goes as it goes.
Verwijderd
voor het uitsnijden heb ik een dremel gebruikt met nummer 026 cut off wheels.
voor dat raampje kan je plexiglas gebruiken en ik heb dat vast gemaakt met transparante contact lijm.
voor dat raampje kan je plexiglas gebruiken en ik heb dat vast gemaakt met transparante contact lijm.
Verwijderd
Zie boven: Search; staan hier honderden topics over. Sommige laten alles stap voor stap op hun eigen sites zien. Zoek en je komt er wel uit; trust me.
Verwijderd
voor 220V gewoon draatje uit de voeding maken, moet je hem wel op de schakelende 220 zetten natuurlijk(als je een monitor voeding plug hebt op je voeding gewoon daarbij solderen):)
Verwijderd
voor foto's van zo'n raam kan je kijken op www.tomamod.com
Ik denk dat er een stap voor stap guide staat op www.virtualhideout.net
Ik denk dat er een stap voor stap guide staat op www.virtualhideout.net
je kan ook een gat maken met een decoupeerzaag, sommige casemodders zijn daar heel entausiast over, ik niet zo, ik denk dat je dan veel krassen krijgt als je het niet goed doe tenminste 
je kan een voedings kabel doormidden snijden en dat als raamrubber gebruiken of voor een fan gat, dat is wel goed gelukt bij mij,
een voedings kabel is dus de kabel van de pc, je kan ook een elektrischiteits kabel gebruiken (zon dunne) lijkt ook wel stoer
je kan een voedings kabel doormidden snijden en dat als raamrubber gebruiken of voor een fan gat, dat is wel goed gelukt bij mij,
een voedings kabel is dus de kabel van de pc, je kan ook een elektrischiteits kabel gebruiken (zon dunne) lijkt ook wel stoer
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
De decoupeerzaag rules, als je de panelen afplak alvorens er met de zaag over heen te krassen gaat het schade vrij en 10x zo snel en strak (ligt oon aan de vaste hand) als met een dremel. er is ook een grote varieteit aan zaagjes voor staal. >> zagen maar. met de dremel kun je de kleine priemelstukjes bijwerken en of uitzagen, meters maken doe je met de deco!!!! lol.
das waar, je moet idd vetttttt goed afplakken anders krig je beschadigingenOp vrijdag 09 maart 2001 13:53 schreef wolsinknick het volgende:
De decoupeerzaag rules, als je de panelen afplak alvorens er met de zaag over heen te krassen gaat het schade vrij en 10x zo snel en strak (ligt oon aan de vaste hand) als met een dremel. er is ook een grote varieteit aan zaagjes voor staal. >> zagen maar. met de dremel kun je de kleine priemelstukjes bijwerken en of uitzagen, meters maken doe je met de deco!!!! lol.
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
meestal spuit je de kast toch, maar als dit niet zo is >>afplakkenOp vrijdag 09 maart 2001 13:55 schreef delyver het volgende:
[..]
das waar, je moet idd vetttttt goed afplakken anders krig je beschadigingen
mijn kast is ook gezaagd http://www.12webdesign.nl/quake/
Verwijderd
Op http://www.oc-shop.nl/ (met dat lame flash menuutje) kan je een kant en klare 'window-kit' bestellen.
Cases & Racks >> Case Mods
Dan heb je een raampje en een rubber om deze vast te zetten. Persoonlijk vind ik het nogal duur. Maar als je weinig inspiratie hebt
Zagen gaat het best met een dremel, schijnt.
Cases & Racks >> Case Mods
Dan heb je een raampje en een rubber om deze vast te zetten. Persoonlijk vind ik het nogal duur. Maar als je weinig inspiratie hebt
Zagen gaat het best met een dremel, schijnt.
Verwijderd
ipv afplakken kun je ook dun mdf of ander dun plaatmateriaal op de kant leggen vanaf waar je gaat zagen...
Deco vinnik zelf makkelijker dan dremelen.
Deco vinnik zelf makkelijker dan dremelen.
Heb deze week de Oudhollandse FIGUURZAAG
weer eens uit de kast gehaald.
Heb me een ongeluk gezaagd om er een Tiberian Sun kast van te maken.
Is overigens best een coole MOD geworden (voor de eerste keer). Plaatjes komen als ik er volgende week neon in heb gehangen, anders komen die raampjes niet erg goed tot hun recht
.
Heb me een ongeluk gezaagd om er een Tiberian Sun kast van te maken.
Is overigens best een coole MOD geworden (voor de eerste keer). Plaatjes komen als ik er volgende week neon in heb gehangen, anders komen die raampjes niet erg goed tot hun recht
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Pagina: 1